Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@11:16:11 GMT

ورود رییس مجلس ملی کبیر ترکیه به تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۷۰۶

ورود رییس مجلس ملی کبیر ترکیه به تهران

به گزارش خبرآنلاین، مصطفی شنتوپ و هیات همراه لحظاتی قبل وارد فرودگاه مهرآباد شده و مورد استقبال مقامات جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

گفتنی است پیش از این نیز شمار زیادی از مقام های کشورهای مختلف برای شرکت در مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی وارد تهران شدند.

31131

کد خبر 1542209.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی ایران و ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه برای اولین سفر خود پس از ۱۳ سال گذشته وارد بغداد، پایتخت عراق شد.

براساس گزارش شفق نیوز، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در راس هیات پذیرایی از اردوغان در فرودگاه بغداد بود. پس از دیدار با السودانی، قرار است اردوغان به دیدار عبدالطیف رشید، رئیس‌جمهور عراق برود.

اردوغان قرار است با نخست وزیر عراق کنفرانس مطبوعاتی داشته باشد و سپس یک سری توافقات دوجانبه بین دو کشور امضا شود. رئیس جمهور ترکیه پس از پایان دیدار‌های خود در پایتخت بغداد با هیات همراه خود برای دیدار با مقامات اقلیم کردستان عازم شهر اربیل  می‌شود.

این سفر در سایه نزدیکی راهبردی گسترده بین عراق و ترکیه پس از یک سری نشست‌های امنیتی در سطح عالی که با حضور وزرای خارجه و دفاع، روسای سرویس‌های اطلاعاتی و دیگر مقامات ترکیه و عراق در ۱۳ مارس گذشته در بغداد برگزار شد، انجام می‌شود. 

پیش از این «جواد گوک»، تحلیلگر سیاسی ترکیه‌ای، تأکید کرد که سفر اردوغان به عراق بسیار مهم خواهد بود و هرگز شبیه سفرهای قبلی او نیست. به گفته گوک، این سفر ابعاد فنی و عملی بسیاری خواهد داشت به خصوص که به نظر می‌آید عراق در پی استفاده از اهرم‌های فشار خود برای رسیدن به نتایج مناسب به ویژه در پرونده آب است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اردوغان: عراق یک مرکز تجاری مهم برای ترکیه است
  • اردوغان وارد عراق شد
  • رییس قوه قضاییه: برای فراجا وظایف و مسئولیت‌هایی در حوزه عفاف و حجاب مقرر شده/ اگر قانون مرتبط با عفاف و حجاب نیز که اکنون در مجلس است، نهایی شود، باز هم در بخشی از این قانون، پلیس باید ورود داشته باشد
  • اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد
  • قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است
  • قطار ترانزیتی افغانستان -ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است
  • قطار ملی مترو در حال طی کردن مراحل آزمایشی برای ورود به ناوگان
  • مژده چمران به تهرانی ها: واگن های قطار جدید و ملی به مترو می آیند
  • اتوبوس‌های برقی داخلی تا پایان سال هم ساخته نخواهند شد