Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایش سلامت بیش از ۵۱۰ هزار نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا خبر داد.

مهدی ولیپور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت و مراقبت بهداشتی مسافران ورودی به کشور که از روزهای پایانی اسفند سال ۱۳۹۹ آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، گفت: در اجرای این طرح که با همکاری جمعیت هلال احمر همراه با وزارت بهداشت در حال اجراست تا صبح امروز ۱۴ مردادماه، وضعیت سلامت ۵۱۰ هزار و ۸۳۸ نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا مورد ارزیابی قرار گرفته و علائم کرونا در آنان کنترل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه طی این مدت ۱۹۳  نفر هم به دلیل دارا بودن علائم ابتلا به کووید۱۹ به قرنطینه منتقل شدند، گفت: تاکنون ۵۴ هزار و ۹۹۰ نفر هم تست pcr و ۷۲ هزار و ۸۳۴ تست فوری کرونا از مسافران اخذ شده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۴۷۱ نیروی عملیاتی در اجرای این طرح مشارکت دارند، گفت: این طرح در ۲۸ ورودی کشور از جمله پایانه های مرزی، دریایی و هوایی در ۱۶ استان کشور اجرا شده است.

ولیپور درباره زمان اجرای این طرح نیز گفت: اجرای طرح پایش سلامت مسافران ورودی به کشور  تا هر زمانی که ستادملی مقابله با کرونا اعلام کند، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر مهدی ولی پور کرونا مسافران ورودی به کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر نوروزی در شهر زندگی/ اصفهان رتبه پنجم جذب سفر را دارد

مسئول کمیته آمار و ارزیابی عملکرد ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۳ یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داشتند که حدود ۴۵ درصد از آمار اسکان به مدارس اختصاص داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرتضی نصوحی امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم فروردین_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با ارائه گزارشی از نتایج خدمات نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ در اصفهان اسکان داشتند، در این راستا ظرفیت تمام هتل‌ها، مهمان‌پذیرها پر شد و در مجموع حدود ۱۰ درصد از جمعیت کلی مسافران در هتل‌ها و مهمان‌پذیرها اسکان پیدا کردند که حدود ۴۵ درصد از آمار اسکان به مدارس اختصاص داشت.

وی با اشاره به بعضی آمار از بازدیدها از مراکز تفریحی و گردشگری اصفهان ادامه داد: ۸۴ هزار بازدید از باغ گل‌ها صورت گرفته که نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است. همچنین ۹۷ هزار بازدید نیز از شهر رویاها صورت گرفت.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: رویدادهای فرهنگی شامل جز خوانی قرآن، دعاخوانی و رویدادهای نوروزی از مهمترین برنامه‌هایی بود که مورد استقبال مسافران قرار گرفت.

نصوحی ادامه داد: از خانه امین التجار با ۸ هزار بازدید کننده استقبال خوبی شده است، ظرفیت پارکینگ‌ها در طول روز در نوروز سه بار پر و خالی می‌شد.

وی تصریح کرد: شاخص گردشگر پذیری اصفهانی‌ها در نظر سنجی که از گردشگران انجام شد، با ۸۳ درصد رضایت با شاخص زیاد و خیلی زیاد و ۹۳ درصد مسافران نیز از شهر اصفهان رضایت کلی داشتند.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی عملکرد ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: اصفهان در بحث سفر و جذب سفر (تعداد مسافران) در کشور رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 744344

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار 
  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • استقبال بیش از ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی از پارک کوهستانی صفه
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی برای پروازهای باطل‌شده
  • جابجایی سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • ۴۵ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه امام باطل شد
  • جابه‌جایی بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در البرز
  • اسکان یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر نوروزی در شهر زندگی/ اصفهان رتبه پنجم جذب سفر را دارد