Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@06:52:13 GMT

این زن ایرانی ناظر فینال فوتبال المپیک توکیو شد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۷۸۶

این زن ایرانی ناظر فینال فوتبال المپیک توکیو شد+عکس

پریا شهریاری ناظر بین المللی فیفا که حین سفر به ژاپن از سمتش در فدراسیون فوتبال ایران برکنار شد، به‌عنوان ناظر دیدار فینال المپیک ۲۰۲۰ توکیو انتخاب شده است!

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقه فینال فوتبال المپیک توکیو فردا (جمعه، پانزدهم مرداد) بین تیم‌های کانادا و سوئد برگزار می‌شود و شهریاری در آن ماموریت ناظر فیفا را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از رقابت‌های فوتبال المپیک ۱۲ تیم در بخش بانوان حضور داشتند که نظارت برگزاری بازی‌های سوئد - آمریکا، استرالیا - نیوزیلند، سوئد - استرالیا، نیوزیلند - آمریکا، برزیل - زامبیا، سوئد - ژاپن، آمریکا - کانادا، استرالیا - آمریکا و در بخش آقایان نیز با شرکت ۱۶ تیم نظارت بازی‌های ژاپن - آفریقای جنوبی، مکزیک - فرانسه، فرانسه - آفریقای جنوبی، ژاپن - مکزیک، عربستان - برزیل، اسپانیا - آرژانتین، برزیل - مصر و مکزیک - برزیل از سوی فیفا به شهریاری محول شد.

با سپری شدن مراحل مختلف و مشخص شدن تیم‌های راه‌یافته به فینال، فدراسیون جهانی فوتبال نظارت بازی حساس و پایانی این دوره را به پریا شهریاری ناظر بین‌المللی خود سپرد.

پریا شهریاری که نظارت رقابت‌های متعدد آسیایی و جهانی را در هشت سال اخیر در کارنامه خود دارد، پس از نظارت در فینال جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا، فینال جام جهانی فوتبال ساحلی آقایان، فینال المپیک فوتسال جوانان جهان و مسابقات متعدد دیگر، اکنون با حضور در فینال المپیک به پرافتخارترین ناظر بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از کشور ایران تبدیل شده است.

شهریاری تا قبل از حضور در المپیک توکیو ریاست فوتبال ساحلی ایران را برعهده داشت اما حین انجام ماموریت و پس از اعزام به این رقابت ها، از سوی رییس فدراسیون فوتبال عزل و به جای او میرغفاری ریاست این بخش از فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری ارشا اقدسی پریا شهریاری المپیک توکیو فوتبال المپیک المپیک 2020 توکیو علی داوودی محمدرضا گرایی حسن یزدانی مراسم تحلیف ریاست جمهوری ارشا اقدسی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود. فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، بر همین اساس، فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران، معصومه باقری داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری‌ها و ... قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896431

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد