Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@00:20:52 GMT

وزارت راه: قرار نبود با قیچی افتتاح شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۷۹۴

 
درپی انتشار فیلمی از مراسم افتتاح آزادراه بروجرد - خرم آباد توسط وزیر راه و شهرسازی که حاشیه های زیادی را به همراه داشت، این وزارتخانه توضیحاتی را منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا، اخیرا کلیپی از مراسم افتتاح یک آزادراه در شبکه های اجتماعی منتشر شده و در توضیحات آن، این طور ادعا شده که وزیر راه به دلیل نبود قیچی در مراسم افتتاح به حالت قهر محل را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا پایگاه خبری وزارت راه به نقل از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در این باره نوشته است: مراسم افتتاح با بی سیم و رونمایی از کتیبه توسط وزیر انجام شده بود و قرار بود با نورافشانی و بریدن روبان با عبور خودروها انجام شود.

روابط عمومی این شرکت در خصوص کلیپ منتشره از افتتاح آزادراه اراک خرم آباد در فضای مجازی اطلاعیه ای بدین شرح منتشر کرد:

به اطلاع هموطنان عزیز می رساند با توجه به افتتاح موفق تونل البرز واقع در منطقه دو آزادراه تهران-شمال در هفتم مرداد ماه با فرمان رئیس جمهور و عبور خودروها با نورافشانی و بریدن روبان افتتاح به وسیله خودروهای عبوری، مقرر شد این تجربه موفق نیز در مراسم افتتاح آزادراه اراک خرم - آباد که یکی از پروژه های عظیم راهسازی کشور است تکرار شود.

بدینگونه که وزیر راه و شهرسازی در محل تونل پونه (طولانی ترین تونل عریض جاده ای کشور) حضور یافته و پس از پرده برداری از لوح تونل، از طریق بی سیم فرمان عبور خودروها را صادر کرده و روبان توسط مردم (در خودروهای عبوری) با انجام نورافشانی بریده شود. در واقع بی سیمی که در دست آقای مهندس اسلامی دیده می شود نیز بدین منظور بود. اما تعداد زیاد شرکت کنندگان در مراسم افتتاح و ازدحام بیش از حد مردم در محل ورودی تونل، ضمن اختلال در برنامه افتتاح، امکان تردد خودروها و انجام نورافشانی را نیز سلب کرد.

بنابراین همانگونه که اشاره شد از ابتدا نیز برنامه ای برای بریدن روبان با قیچی وجود نداشت و قرار بود هموطنان عزیز با خودروهای عبوری اقدام به روبان بری این پروژه ملی کنند که در واقع همینطور هم برنامه اجرا شد و مهندس اسلامی بعد از پرده برداری فرمان عبور را اعلام کرد.

آزادراه اراک خرم آباد که با سرمایه گذاری مشترک دولت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حال احداث است، در کریدور آزدراهی بین المللی شمال جنوب کشور واقع شده است و دوشنبه یازدهم مرداد ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، استاندار لرستان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قطعات ۳، ۲و ۴ این آزادراه با ارزشی بیش از ۵۰۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح 3 طرح هادی در شیروان

به گزارش روابط عمومی این مراسم با حضور فرماندار ،مدیر کل و معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان، بخشدار مرکزی، مدیران شهرستان و اهالی روستای قلعه چه برگزارشد. در این مراسم دکتر زارعی مدیرکل بنیاد مسکن استان ضمن تقدیر از مدیران شهرستان گفت: در سال گذشته باهمراهی مسئولان شهرستان و شوراها و دهیاران روستاها عملکرد قابل قبولی در حوزه اسفالت معابر شهرستان ثبت شد . وی اضافه کرد در سال گذشته از محل قیر رایگان در شهرستان شیروان ۹۹هزار مترمربع آسفالت با اعتباری معادل ۱۷۹ میلیارد ریال انجام شد. همچنین در ادامه مهندس احمدی مدیر بنیاد مسکن شیروان گفت: در این مراسم  طرح هادی ۳ روستا به مساحت ۲۱ هزار مترمربع آسفالت و ۵۶۵ متر طول جوی و جدول  افتتاح گردید. در این مراسم اسماعیل زاده فرماندار شیروان گفت: بنیاد مسکن از نهادهایی که در ابتدای انقلاب و با ابتکار امام راحل تاسیس گردید که ثمره این فرمان را امروزه با خدمات گسترده ی این نهاد از نزدیکترین روستاها تا دورترین مناطق روستایی میتوان به صورت مشاهده کرد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • وزیر کشور: تمام دستگاه‌ها در حال کمک به سیل‌زدگان هستند/ خسارات ناشی از سیل جبران می‌شود
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • افتتاح خط اتوبوس‌های برقی توسط وزیر کشور در البرز
  • اسماعیلی: سکوی دائمی عرضه لباس عفیفانه در میدان هفت تیر افتتاح می‌شود
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان