Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۴ مردادماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ماینر‌های در حال استخراج ارز در شهرک صنعتی خاموش شدند

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۸۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۱۴۶ دستگاه کارت گرافیک قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در یک انبار در شهرک صنعتی شیراز اقدام به نگهداری و استفاده غیر مجاز از دستگا‌های استخراج ارز می‌کند که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل از قبل شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۸۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۱۴۶ دستگاه کارت گرافیک غیر مجاز را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این خصوص مالک برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش ماینر‌های کشف شده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

پلیس شهرستان سرچهان ۱۳۲ کیلو تریاک کشف کرد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۳۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان سرچهان خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، مأموران پلیس آگاهی سرچهان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "کره‌ای-باغصفا" به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و با توجه به تاریکی هوا راننده و سرنشین با به جا گذاشتن خودرو متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۳۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری متهمان ادامه دارد و مبارزه بی امان با قاچاقچیان از اولویت‌های اصلی این فرماندهی در سال جاری به شمار می‌رود.

کشف کالای قاچاق ۵ میلیاردی با هوشیاری پلیس آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از توقیف یک سواری پژو ۴۰۵ و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آباده در تداوم طرح تشدید مبارزه با قاچاق، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی "شیراز-اصفهان" به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۰ دستگاه جارو برقی، ۳۰ دستگاه ترازو دیجیتال، ۱۱۳ عدد انواع آداپتور شارژر، ۲۹ عدد هندزفری، ۱۶ دستگاه گیرنده دیجیتال تلویزیون، ۸ دستگاه ساعت مچی، یک دستگاه ۵ps و ۴ دستگاه لپ تاب خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۵ تن برنج قاچاق در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد از کشف ۱۵ تن برنج قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی پاسارگاد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "اصفهان-شیراز" به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیستر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون موفق شدند ۱۵ تن برنج خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف و یک نفر را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، بیان داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش این محموله ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند، از مردم خواست: هرگونه اخبار در خصوص فعالیت قاچاقچیان را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جمع‌آوری معتادان زن متجاهر درکوه چنار

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار از جمع‌آوری ۶ نفر معتاد زن متجاهر خبر داد.

سرهنگ لطف الله محمدی بیان کرد: روز گذشته در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با معتادان، ماموران انتظامی "کوه‌چنار" ۶ نفر از معتادان متجاهر را در سطح شهرستان جمع‌آوری کردند.

او با بیان اینکه در اجرای دستور مقام قضائی معتادان تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند، گفت: هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آرامش شهروندان است و پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود آماده مقابله با هرگونه هنجارشکنی در سطح شهرستان است.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرامه

فرمانده انتظامی خرامه گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت در سطح این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ زمان‌اله کریمی بیان کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت، با بهره‌گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی طی دو هفته اخیر در سطح شهرستان اجرا شد.

او افزود: در این طرح ماموران با شناسایی منازل، پاتوق‌ها و محل‌های فعالیت خرده فروشان و همچنین کنترل محور‌های مواصلاتی، موفق شدند ۱۷ کیلو انواع مواد مخدر را کشف و ۷ نفر قاچاقچی و خرده فروش را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خرامه ادامه داد: توقیف ۱۰ دستگاه خودرو و ۱۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف، دستگیری ۷ سارق و کشف ۸ فقره انواع سرقت از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

سرهنگ کریمی تأکید کرد: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان موجب رضایتمندی شهروندان شده است و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

۳۷ کیلو تریاک در داراب کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف ۳۷ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان داراب حین کنترل خودرو‌های عبوری در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و سمند مشکوک و به آنان دستور ایست دادند.

او افزود: رانندگان بدون توجه به دستور ایست پلیس متواری و ماموران انتظامی موفق شدند پس از طی مسافتی تعقیب و گریز هر دو خودرو را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو‌ها ۳۷ کیلو تریاک کشف شد.

سارقان زانتیا سرقتی از اصفهان روانه زندان شدند

فرمانده انتظامی کازرون از کشف زانتیا سرقتی و دستگیری ۲ سارق توسط مأموران کلانتری ۱۲ حضرتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ حضرتی کازرون حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی با تیزبینی و هوشیاری به یک سواری زانتیا مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند خودرو را توقیف کنند.

او افزود: با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که این خودرو سابقه سرقت از استان اصفهان دارد.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه راننده و سرنشین خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: پلیس به صورت شبانه روزی و با تلاش مضاعف و هوشمندانه و به صورت قاطع با مجرمین برخورد خواهد کرد و از مردم درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استهبان اجرا شد

فرمانده انتظامی استهبان از اجرای طرح یک روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با خروده فروشان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین اکبرپور بیان کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت، طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان اجرا شد.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی در این طرح ۱۲ منزل مسکونی را شناسایی کردند، گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ها موفق شدند ۱۵ کیلو و ۵۶۰ گرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، شیشه و ... کشف کنند.

فرمانده انتظامی استهبان با بیان اینکه در این خصوص ۷ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت ویژه هر هفته در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

کشف مرغ احتکار در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از شناسایی یک واحد مرغداری و کشف یک تن مرغ احتکار به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی بوانات با اقدامات فنی و تخصصی از احتکار مقدار زیادی مرغ در یک واحد مرغداری مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران به همراه نمایندگان اداره صنعت و معدن و شبکه بهداشت به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک تن مرغ احتکار را کشف کنند.

فرمانده انتظامی بوانات با بیان اینکه کارشناسان ارزش مرغ‌های کشف شده را ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه مالک تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کنترل خودرو های عبوری فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان خبر مواد مخدر از نوع تریاک فرمانده انتظامی استان سطح شهرستان سواری پژو ۴۰۵ میلیارد ریال ماموران پلیس دستور کار میلیون ریال ریال برآورد مراجع قضائی استخراج ارز نظم و امنیت مقام قضائی پلیس آگاهی ۱۵ تن برنج موفق شدند قضائی شد یک سواری اجرا شد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای تدابیر و رهنمود‌های سردار فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

سردار یحیی الهی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مالخر خبر داد.

سردار الهی کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر (شوتی) و ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتادین متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تقیب مراجع قضایی و انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان