Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، داوود علیمحمدی، مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی قم با بیان این که دریافت هر گونه هزینه از بیمار برای نسخه پیچی الکترونیک در داروخانه‌ها غیرقانونی است، گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی بیمه، هزینه تبدیل نسخه دست نویس به نسخه الکترونیک، از سوی سازمان تامین اجتماعی به داروخانه‌ها پرداخت می‌شود و هزینه‌ای از بیمه شدگان دریافت نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به این که مصوبه شورای عالی بیمه از طریق مجاری قانونی به داروخانه‌ها ابلاغ شده است، افزود: از تاریخ ۹ مرداد بابت هر نسخه الکترونیک مبلغ چهار هزار تومان به داروخانه‌ها پرداخت می‌شود.

علیمحمدی با تاکید بر این که فرآیند تولید نسخ الکترونیک نیاز به زیرساخت‌های گسترده و هم افزایی دستگاه‌های مسئول در این زمینه دارد، ادامه داد: افراد مختلف نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با شماره ۱۴۲۰ در میان بگذارند.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم با بیان این که بیش از ۹۸ درصد نسخه‌ها در مطب‌ها به صورت الکترونیک تولید می‌شود، گفت: در درمانگاه‌ها نیز بیش از ۶۵ درصد نسخ به صورت الکترونیک صادر می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نسخه نویسی الکترونیک تامین اجتماعی داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مهدی اسلامی با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان در ماه مبارک رمضان و همچنین تجلیل از همراهی و همکاری آنان در زمینه ارائه خدمات سلامت به بیمه‌شدگان و بازنشستگان این سازمان، گفت: پس از آن‌که در روز‌های پایانی اسفند سال گذشته، موفق شدیم ۱۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی را تسویه کنیم، امروز نیز مجموعاً بیش از ۲۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌قرارداد این سازمان در بخش غیردانشگاهی به حساب این مراکز واریز شد.

وی افزود: ۱۲ هزار میلیارد ریال از سهم این سازمان در مورد داروخانه‌های طرف قرارداد و ۶۶۹۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد تسویه شد. همچنین ۲۶۰۰ میلیارد ریال نیز از مطالبات مراکز دیالیز و ۶۳۰ میلیارد ریال از مطالبات طرح پزشک خانواده در دو استان فارس و مازندران نیز پرداخت شد که سرجمع مبالغ پرداختی در این مرحله بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال است.

وی افزود: با تجهیز منابع صورت‌گرفته و بهبود شرایط ناترازی منابع و مصارف سازمان تأمین‌اجتماعی، تلاش داریم با استمرار اقدامات تحولی و بهبود فرایند تأمین منابع در سازمان، فاصله زمانی میان پرداختی‌ها به مراکز طرف قرارداد را در سال جاری کاهش دهیم.

دیگر خبرها

  • حق بیمه کارگران در سال جاری چگونه محاسبه می‌شود؟
  • تا کی بدون بیمه از مشاوره ازدواج استفاده کنیم؟
  • تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • مشکل جدی در تامین دارو و شیر خشک وجود ندارد
  • ۲ همت از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها تسویه شد
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد