Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: با توجه به اهمیت بهبود ایمنی، با همکاری مدیرکل آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیمای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران یک دستگاه خودر‌وی کف‌ساز ولوو FM۴۶۰ به فرودگاه شهدای بوشهر تحویل شد.

او افزود: این خودرو از اعتبارات ستادی به مبلغ حدود ۱۲ میلیارد تومان خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر ادامه داد: این خودرو تمام خودکار، با توان ۴۶۰ اسب بخار و گشتاور۲ هزار و ۳۰۰ نیوتن‌متر، و داشتن سامانه ترمز و موتور پیشرفته، زمان واکنش در عملیات امداد و نجات را بسیار کاهش می‌دهد.

دهقان منشادی با اشاره به اینکه این خودرو ظرفیت ۱۱ هزار لیتر آب و هزار لیتر فوم را دارد، بیان کرد: از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به قابلیت پاشیدن مواد خاموش‌کننده هنگام حرکت و در حالت توقف با بهره‌گیری از دو نمایشگر آتش‌نشانی نصب‌شده بر سقف و سپر جلو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

فرودگاه بوشهر ۱۰۰ سالگی را پشت سر گذاشت اعلام آمادگی بخش خصوصی برای راه‌اندازی تاکسی هوایی در بوشهر

هم اکنون ۸۶ سورتی پرواز به صورت هفتگی در فرودگاه بین المللی شهدای بوشهر در مسیر‌های تهران، اصفهان، مشهد، خارگ و بندرعباس انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه بوشهر آتش سوزی آتش نشانی مهار آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده دهم اردیبهشت سال‌ جاری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، اکبر حسنی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال جاری با توجه به افزایش ظرفیت پروازها و تعداد زائران و عوامل کاروان‌ها، عملیات حج تمتع در قالب ۳۲ کاروان انجام می‌شود.

وی افزود: سال جاری بیش از ۴۲۰۰ زائر از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه در تاریخ دهم اردیبهشت یک پرواز برای زائران عمره‌گذار این استان از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی در نظر گرفته شده است، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته به‌منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت‌الله‌الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل شده است و فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد.

وی عنوان کرد: فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام‌کننده زائران عمره و تمتع است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج برای انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

کد خبر 747147

دیگر خبرها

  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند