Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:33:43 GMT

۵۲۹ متهم در اراک دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۹۴۸

۵۲۹ متهم در اراک دستگیر شدند

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سرهنگ « امیر مختاری» افزود: این افراد در تیرماه امسال به جرایم سرقت، اعتیاد و توزیع موادمخدر شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی بیان کرد: ۳۱۵ نفر از مجرمان دستگیر شده در رابطه با سرقت بودند که این افراد به ۶۲۶ فقره انواع سرقت اعتراف کرده و دستگیری سارقان در این ماه نسبت به مدت مشابه قبل ۷۶ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: در تیرماه امسال حدود ۱۳ کیلو و ۷۹۴ گرم انواع موادمخدر در عملیات‌های کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی اراک کشف و ۲۱۴ نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند . 

 سرهنگ مختاری اظهار داشت: امنیت یکی از نیازهای ضروری انسان‌ها در جامعه است و مردم در تأمین امنیت نقش بسزایی دارند و تعامل و مشارکت مردم با پلیس یکی از مهمترین مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی پلیس در جلب مشارکت‌های عمومی است. 
 
وی عنوان کرد: اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه و امنیت ترافیکی و برخورد با موتورسواران متخلف نیز در تیرماه امسال اقدامات خوبی صورت گرفته که در این ماه ۱۲۲دستگاه موتورسیکلت و ۲۵۵ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

کشف محموله نوشیدنی و خوراکی قاچاق در اراک  
 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی گفت: یک محموله نوشیدنی و خوراکی قاچاق در اراک کشف شد.

سرهنگ «محمدعقیل سلگی» افزود: این محموله شامل ۳۶ هزار و ۶۲۹ عدد نوشیدنی، کمپوت و کاپوچینو قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال است.

وی بیان کرد: این محموله قاچاق از ۲ دستگاه کامیون در مسیر اراک – قم به دست آمد و در این رابطه ۲ متهم با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.
 
کشف ۱۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در شازند  
 
فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: ۱۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ « عبدالرضا جودکی» افزود: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از ماموران انتظامی شهرستان شازند، در یکی از مسیرهای ارتباطی به سه دستگاه کامیون حامل بار قاچاق مشکوک شدند. 

وی بیان کرد: در عملیات‌هایی جداگانه، کامیون‌ها متوقف و در بازرسی از این خودروها ، مقدار ۱۳ تن و ۲۰۰کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شازند ادامه داد: هر سه راننده خودروهای توقیفی دستگیر و به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اراک استان مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو و کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای مأموریت‌های محوله و بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه، به یک دستگاه خودرو  مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

دیگر خبرها

  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد