Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:18:47 GMT

شروع رویایی بهمنیار با شکست نفر اول جهان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۱۹۶۵

شروع رویایی بهمنیار با شکست نفر اول جهان

نماینده کاراته ایران در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم بانوان المپیک 2020 اولین مبارزه خود را با شکست پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، سارا بهمنیار، نماینده کاراته ایران طبق قرعه کشی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم بانوان المپیک 2020 در گروه اول با سراب اوزچلیک از ترکیه، ون تزویان از چین تایپه و ایوت گورانوا از بلغارستان همگروه شد و دقایقی پیش اولین مبارزه خود را مقابل اوزچلیک انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ورزشکار ترکیه ای که دارنده یک طلا، یک نقره، یک برنز جهان و پنج پنج طلا، دو نقره و پنج برنز اروپا و رنک اول جهان در وزن خودش به شمار می رود، در مبارزه با بهمنیار، اسیر انرژی و انگیزه بالای او شده و 5 بر 4 شکست خورد.

 

 

بهمنیار در این مبارزه حساس و تعیین کننده که به نوعی سخت ترین مبارزه او برای صعود از گروه محسوب می شد، شروع خوبی داشت و 2 امتیاز از اوزچلیک گرفت؛ کاراته کای باتجربه ترکیه اما در ادامه مبارزه 3 امتیاز کسب کرد تا در آستانه پیروزی قرار بگیرد. ایپون 3 امتیازی سارا در ثانیه های پایانی اما غافلگیر کننده بود و پیروزی 5 بر 3 او را رقم زد.

 

 

 

گفتنی است که از میان 10 ورزشکار حاضر در این وزن کاراته المپیک، کاراته کای روسی به دلیل دوپینگ کنار گذاشته شد تا مسابقات یکی از گروه ها (A) با یک ورزشکار کمتر برگزار شود؛ گروهی که بهمنیار هم در آن حضور دارد و دومین مبارزه خود را باید مقابل ون تزویان از چین تایپه برگزار کند.

کاراته المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ کشور‌ امن جهان در صورت شروع جنگ جهانی سوم

پس از اولین حمله نظامی مستقیم جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل از سال ۱۹۷۹، نگرانی‌ها از درگیری گسترده‌تر در خاورمیانه و حتی در سطح جهانی افزایش یافته است.

به گزارش روزیاتو، بسیاری از مردم نگران شروع جنگ جهانی سوم هستند و مایلند بدانند در صورت وقوع جنگ، امن‌ترین کشور‌های جهان کدام خواهند بود.

در ادامه فهرستی از امن‌ترین کشور‌ها در صورت وقوع یک جنگ دیگر آمده است.

قطب جنوب

این فهرست با مکانی آغاز می‌شود که نه یک کشور، بلکه یک قاره بزرگ است.

بسیار بعید به نظر می‌رسد که قطب جنوب یا جنوبگان که به مناظر زیبا و زمین‌های یخی خود معروف است تحت تاثیر جنگ جهانی سوم قرار بگیرد.

آرژانتین

با آنکه این کشور آمریکای جنوبی سابقه درگیری در جنگ را داشته، می‌توان گفت محتمل‌ترین مکان برای زنده ماندن از قحطی پس از جنگ هسته‌ای است.

مطالعات نشان داده‌اند که انتشار ۱۰۰ بمب هسته‌ای می‌تواند آنقدر دود ایجاد کند که نور خورشید مسدود شود که درنهایت منجر به قحطی خواهد شد. درنتیجه آرژانتین به دلیل فراوانی محصولات کشاورزی مقاوم مانند گندم، مکان امنی خواهد بود.

بوتان

بوتان پس از پیوستن به سازمان ملل متحد در ۲۱ سپتامبر ۱۹۷۱، خود را در قبال هرگونه درگیری بی‌طرف اعلام کرد. این موضع به این معنی است که این کشور اغلب در شاخص صلح جهانی رتبه بالایی دارد.

ترکیب این واقعیت که این کشور محصور در خشکی است و مناطق کوهستانی فراوان دارد به این معنی است که اگر جنگ جهانی سوم آغاز شود، بوتان از امنیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

شیلی

مورد بعدی در این فهرست کشوری با طولانی‌ترین خط ساحلی جهان است که در مجموع ۶۴۳۵ کیلومتر امتداد دارد، به این معنی که فاصله بین مسکو تا مادرید را در بر می‌گیرد.

شیلی نیز مانند همسایه خود، آرژانتین، دارای تنوع محصولات مختلف و منابع طبیعی است.

از نظر سطح توسعه، شیلی پیشرفته‌ترین کشور در آمریکای جنوبی است. بنابراین، اگرچه ممکن است در آن احساس انزوا کنید، اما سطح زیرساخت و دسترسی آن به فناوری مدرن به این معنی است که در صورت وقوع جنگ جهانی سوم می‌تواند نقطه ایده‌آلی باشد.

فیجی

اگر می‌خواهید در زمان وقوع جنگ در کشوری دورافتاده باشید، احتمالاً فیجی برایتان مناسب است. این کشورِ جزیره‌ای واقع در جنوب‌غربی اقیانوس آرام حدود ۴۳۵۰ کیلومتر از نزدیکترین کشور خود که استرالیاست فاصله دارد.

این موضوع، همراه با فقدان استراتژی نظامی، (ارتش آن تنها ۶ هزار سرباز دارد) به این معنی است که فیجی در شاخص صلح جهانی نیز رتبه بالایی دارد.

با توجه به اینکه بخش عمده این کشور از جنگل‌های انبوه تشکیل شده و همچنین منابع فراوانی از مواد معدنی و ماهی دارد، می‌تواند یکی از بهترین مکان‌ها برای حضور در جنگ جهانی سوم باشد.

گرینلند

گرینلند که متعلق به دانمارک است، بزرگترین جزیره جهان است.

این جزیره بسیار دورافتاده، کوهستانی و از نظر سیاسی بی‌طرف است که آن را به پناهگاهی ایده‌آل در مواقع اضطراری تبدیل می‌کند.

همچنین جمعیت ۵۶ هزار نفری آن به این معنی است که بعید به نظر می‌رسد مورد هدف ابرقدرت‌های جهان قرار گیرد.

ایسلند

ایسلند به طور مداوم در صدر شاخص صلح جهانی قرار دارد و به عنوان یکی از صلح‌آمیزترین کشور‌های جهان شناخته می‌شود.

این کشور علاوه بر دورافتاده بودن، به دلیل وجود ذخایر آب شیرین، منابع دریایی و منابع انرژی تجدیدپذیر، نیازی به نگرانی از وابستگی به سایر کشور‌ها برای تامین منابع در صورت وقوع جنگ ندارد.

اندونزی

مانند بسیاری از موارد این فهرست، اندونزی نیز در مورد مسائل سیاسی در سراسر جهان موضع بی‌طرفی دارد.

در سال ۱۹۴۸، اولین رئیس جمهور این کشور، احمد سوکارنو، اصطلاح «آزاد و فعال» را برای اشاره به سیاست خارجی‌شان ابداع کرد. این موضوع به این واقعیت اشاره دارد که آن‌ها در امور بین‌المللی مستقل عمل می‌کنند و بیشترین دغدغه را برای ایجاد صلح جهانی دارند.

نیوزیلند

نیوزیلند در رتبه دوم شاخص صلح جهانی قرار دارد و مدت‌هاست که به دلیل موضع غیر‌حزبی خود در مورد درگیری‌ها موجب شگفتی بوده است.

اگر قرار باشد به آن حمله شود، مناطق کوهستانی این کشور حفاظت کاملی را برای شهروندانش فراهم می‌کند.

آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی به دلیل برخورداری از منابع متعدد غذا، همراه با مقادیر فراوان زمین حاصلخیز و آب شیرین، به این فهرست راه یافته است.

در صورت وقوع جنگ جهانی سوم، زیرساخت‌های مدرن این کشور نیز می‌توانند شانس بقای شما را افزایش دهند.

سوئیس

در بین تمام کشور‌های جهان، سوئیس احتمالاً طولانی‌ترین سابقه بی‌طرفی در مناسبات جهانی را دارد به‌طوری که از سال ۱۸۱۵ تاکنون وارد هیچ جنگی نشده است.

این کشور نزدیک به ۲۰۰ سال است که به دلیل موقعیت قاطع خود در مورد مسائل مربوط به سیاست بین‌الملل مشهور بوده است و به وسیله مناطق کوهستانی، جغرافیای محصور در خشکی و پناهگاه‌های هسته‌ای متعدد از آن محافظت می‌شود.

تووالو

تووالو که قبلا جزایر الیس نامیده می‌شد، در اقیانوس آرام، تقریباً در نیمه راه بین هاوایی و استرالیا واقع شده است.

جمعیت بسیار کم و ۱۱ هزاری نفر آن به این معنی است که زیرساخت‌هایش در مقایسه با کشور‌های پیشرو غربی در سطح پایینی قرار دارند.

با توجه به اینکه منابع طبیعی در تووالو نیز کم است، به نظر می‌رسد که در صورت وقوع جنگ جهانی سوم هدف نامطلوبی باشد.

دیگر خبرها

  • روشن شدن مشعل المپیک 2024 توسط شناگر فرانسوی
  • روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ توسط شناگر فرانسوی
  • لشگرکشی غول‌های NBA به پاریس
  • ۱۲ کشور‌ امن جهان در صورت شروع جنگ جهانی سوم
  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ رنکینگ جهان در جام‌جهانی
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • رسوایی در کشتی جهان؛ چامیزو: آذربایجان رشوه داد نگرفتم
  • ورزشکار طلایی ایران سهمیه المپیک نگرفت!