Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@17:30:59 GMT

۱۴ دکل برق در «صلاح الدین» هدف انفجار قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۲۰۵۳

۱۴ دکل برق در «صلاح الدین» هدف انفجار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، «احمد موسی» سخنگوی وزارت برق عراق اعلام کرد که از شب گذشته تاکنون ۱۴ دکل برق استان صلاح الدین هدف انفجار قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، سخنگوی وزارت برق عراق عنوان کرد: پس از وقوع انفجار در محدوده استقرار دکل های برق صلاح الدین، این استان در خاموشی فرورفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام توسط تروریست های تکفیری داعش انجام شده است.

چندی پیش، «محمود الربیعی» سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» عراق در سخنانی در همین ارتباط گفت: داعشی‌ها، بعثی‌ها و کسانی که به ایالات متحده آمریکا خدمت می‌کنند، ۷۰ دکل‌های برق عراق را در استان‌های نینوا و صلاح‌الدین منفجر کرده‌اند.

پیشتر هم جنبش «کتائب حزب الله» عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: طبق اطلاعاتی که ما به دست آورده‌ایم عربستان سعودی در عملیات تخریب دکل‌های برق عراق دست دارد.

حزب الله عراق در بیانیه مذکور تصریح کرده است: هدف عربستان سعودی از عملیات تخریب دکل‌های برق عراق، ایجاد هرج و مرج در این کشور است. در واقع، سعودی‌ها به دنبال احیای داعش در عراق هستند.

در بیانیه کتائب حزب الله عراق آمده است: در حال حاضر ریاض تلاش می‌کند تا خود را به عنوان ناجی در بحران کنونی عراق جلوه دهد. این در حالی است که هدف اصلی و اساسی سعودی‌ها از این اقدام، ترمیم چهره مخدوش خود نزد افکار عمومی عراق است.

گفتنی است، طی روزهای اخیر، شبکه برق عراق هدف حملات و عملیات‌های تروریستی فراوانی قرار گرفته است. این حملات تروریستی موجب شده است تا بحران برق در عراق بیش از پیش تشدید شود.

کد خبر 5274444 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق صلاح الدین عربستان سعودی ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی لبنان ایران روسیه ترکیه طالبان کشتی اسرائیلی عربستان سعودی فلسطین ویروس کرونا انگلیس دکل های برق صلاح الدین برق عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح

سه باشگاه سرشناس عربستانی آماده جذب محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول انگلیس می‌شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه‌های متمول عربستانی همچنان می‌خواهند حضور قدرتمندی در بازار نقل‌وانتقالات فوتبال جهان داشته باشند. پنجره پیش‌روی تابستانی می‌تواند گام دیگری از سوی عربستانی‌ها برای جذب ستاره‌‌های مشهور فوتبال جهان تلقی شود.

لاپورت به دنبال ترک النصر عربستان

بر اساس گزارش تلگراف؛ محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول همانند فصل گذشته یکی از اهداف عربستانی‌ها در نقل‌وانتقالات تابستانی است. سه باشگاه مشهور عربستانی یعنی الهلال، النصر و الاتحاد خود را آماده شروع مذاکره برای جذب محمد صلاح می‌کنند.

انتظار می‌رود جدایی محمد صلاح از لیورپول و انتقالش به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان درآمد 70 میلیون یورویی برای تیم انگلیسی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • طراحی عملیات نیرو‌های مسلح ما صهیونیست‌ها را از نظر نظامی و دیپلماسی خلع صلاح کرد
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر به ارلینگ هالند رسید
  • آبرسانی به روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • رفع مشکل آب روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • تحولات منطقه؛ محور رایزنی تلفنی ولیعهد سعودی و نخست‌وزیر عراق
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد
  • موقعیت خوبی که محمد صلاح از یک متری دروازه کریستال پالاس از دست داد (لیورپول 0-1 کریستال پالاس)
  • تکنیک استثنایی و ناب زین الدین زیدان مقابل پرتغال در یورو 2000 (نوستالژی) / فیلم
  • باشگاه ۳۰ ساله‌های فوتبال جهان با پادشاهی هری کین