Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@17:41:34 GMT

تداوم حمایت کره جنوبی از تلاش ها برای احیای برجام

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۲۰۹۵

تداوم حمایت کره جنوبی از تلاش ها برای احیای برجام

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «چوی جونگ کان» قائم مقام وزیر خارجه کره جنوبی و فرستاده ویژه رئیس جمهور این کشور که به منظور شرکت در مراسم تحلیف آیت الله سید ابراهیم رئیسی به تهران سفر کرده، پس از دیدار دیروزش با «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه توئیترش نوشت: «اینجا در تهران، ملاقاتهای بسیار سازنده و پربار با عباس عراقچی و انریکه مورا (معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حمایت دیپلماتیک کره از تلاش ها برای احیای برجام ادامه خواهد داشت. اهمیت فراوانی برای روند صلح جهان و شبه جزیره کره دارد.

 

به گزارش فارس، قائم مقام وزیر خارجه کره جنوبی دیروز (چهارشنبه) با سید عباس عراقچی دیدار کرد. عراقچی در این دیدار مرتبط کردن منابع ارزی بلوکه شده ایران در سئول با مذاکرات برجام را غیرقابل قبول خواند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قائم مقام وزیر خارجه کره جنوبی عباس عراقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو

امروز پنجشنبه نشست معاونان وزرای امور خارجه کشورهای عضو بریکس در مورد تحولات خاورمیانه در مسکو برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه اقتصادهای نوظهور موسوم به بریکس امروز 6 اردیبهشت با دستور کار بررسی تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا آغاز به کار کرد.

به گفته سفارت ایران در مسکو، هیئت جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور خارجه در این نشست حضور دارد.

روسیه که ریاست دوره‌ای گروه بریکس را در سال جاری میلادی (2024) برعهده دارد، میزبان این اجلاس است.

این نشست با سخنان میخائیل بوگدانف، نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا و معاون وزیر امور خارجه این کشور آغاز به کار کرد.

قرار است معاون وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این نشست، مواضع جمهوری اسلامی ایران را درباره تحولات خاورمیانه در شرایط تداوم کشتار مردم بی‌گناه فلسطین از سوی رژیم اشغالگر قدس و تجاوزهای اخیر این رژیم به کشورهای منطقه از جمله به کنسولگری سفارت کشورمان در دمشق مطرح کند.

باقری قبل از حضور در این نشست با بوگدانف، معاون وزیر امور خارجه روسیه درباره مسائل مورد نظر گفتگو کرد.

باقری به روسیه سفر می‌کندنشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است