Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:16:45 GMT

هیات رئیسه شورا و سرپرست شهرداری کرمان تعیین شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۲۱۴۱

هیات رئیسه شورا و سرپرست شهرداری کرمان تعیین شدند

به گزارش ایرنا در انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر کرمان، علیرضا نادری رئیس شورا، محمود بابایی نایب رئیس، محمد صادق تقوی منشی، محمد موسوی خزانه دار و محمد رضا کمساری بنانی به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شدند. 

مراسم انتخاب هیات رئیسه شورای ششم شهر کرمان با حضور اعضا و نماینده فرمانداری درحالی برگزار شد که سیدمهران عالم زاده شهردار پیشین این شهر پیشتر استعفا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوراسماعیلی که با رای همه یازده عضو شورای اسلامی شهر کرمان به عنوان سرپرست شهرداری این شهر برگزیده شد سابقه فعالیت به عنوان معاون شهرداری کرمان در سال های گذشته و نیز شهرداری شهر سرچشمه شهرستان رفسنجان استان کرمان را دارد.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر کرمان در مراسم انتخاب هیات رئیسه و سرپرست شهرداری گفت: انسان نباید هیچگاه خدا را فراموش، به منیت دچار شودو تنها به خود تکیه کند زیرا آنچنان زمین می خورد که دیگر نتواند بلند شود؛ شهید حاج قاسم سلیمانی خودش را به خدا پیوند زد و اقیانوسی از کمال رسید. 
علیرضا نادری خطاب به اعضای شورا افزود: ما وارث خون این شهید بزرگوار هستیم و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم، این گوی و این میدان. 
وی تاکید کرد: اگر کسی خود را در کاری توانمند نمی داند مسئولیت را نپذیرد و اگر توانایی را در خود می بیند و می پذیرد اگر تعللی انجام شود ضامن است و باید پاسخگو باشد.

نادری اظهارداشت: اگر کسی نتواند مسئولیت را بدرستی انجام دهد در امانت مردم خیانت کرده است؛ ما خدمتگزار مردم هستیم و اگر مردم نباشند ما هیچ هستیم؛ باید کرامت مردم را حفظ کنیم، ما باید خدمتگزار واقعی مردم را انتخاب کنیم و می دانیم که کاری سخت است و کلی کنایه و انتقاد به همراه دارد. 
وی صداقت، پاکدستی، عدالت و رفتار بدون تبعیض را شاخص های انتخاب شهردار برشمرد و گفت: هر زمان این شرایط ساقط شود او دیگر نماینده ما نیست. 

محمود بابایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این نشست گفت: ما جلسات زیادی در زمینه آسیب شناسی شهر کرمان داشتیم و جلسات کارشناسی با شهرداران داشتیم و به نکته ها و موارد خوبی در این زمینه رسیدیم. 

کرمان را به شهر زیارتی و سیاحتی با کیفیت تبدیل کنیم

سرپرست شهرداری کرمان نیز گفت: شرایط به گونه ای است که باید ریل گذاری درستی برای شهر انجام شود و چشم انداز در طولانی مدت پیشرفت کند. 
پوراسماعیلی افزود: کرمان باید به یک شهر زیارتی و سیاحتی با کیفیت تبدیل شود و شرمنده مردم دیار کریمان نباشیم؛ مردم کرمان دلسوز، فهیم و نجیب هستند، فرق بین شعار و خدمت را می دانند و آرزوی توفیق روز افزون برای همه دلسوزان کرمان که بدون حواشی سیاسی و جناح بازی خدمت می کنند دارند.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر کرمان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان شهرداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر کرمان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان شورای اسلامی شهر کرمان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان شهرداری کرمان شورای اسلامی شهر کرمان سرپرست شهرداری شهرداری کرمان هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در حکمی، بهرام سعادت رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد کشور منصوب شد.

مسابقات ماراتن ۱۰ کیلومتر آب‌های آزاد ویژه آقایان ۲۷ اردیبهشت به میزبانی کیش برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند