Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@23:32:27 GMT

سرپرست شهرداری قزوین انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۲۱۷۶

سرپرست شهرداری قزوین انتخاب شد

به گزارش ایرنا، رییس شورای شهر قزوین روز پنجشنبه در جلسه علنی شورای شهر ششم که درصحن شورای اسلامی برگزار شد، افزود:  امیدواریم در شورای ششم در جهت خدمت بیشتر به مردم گام برداریم و لبخند رضایت را به لب مردم بباوریم.

 فرج الله فصیحی رامتدی اضافه کرد: در گام اول سرپرست شهرداری قزوین و اعضای کمیسیون ۱۰۰ و کمیسیون ۷۷ انتخاب می‌شوند و انتخاب سایر کمیسیون‌ها در جلسات بعدی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: برای انتخاب سرپرست شهرداری گزینه‌های مختلفی مطرح بودند و با توجه به اینکه سرپرست الزاما باید کارمند شهرداری باشد هر ۹ عضو شورا نسبت به یکی از معاونان شهردار نظر مساعد داشتند و براین اساس سید مهدی کاظمی معاون سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین به عنوان گزینه نهایی انتخاب شد.

رییس شورای شهر ششم قزوین خاطرنشان کرد: در مراحل مختلف ۳۵ نفر از کارکنان شهرداری مورد بررسی قرار گرفتند و در دو مرحله هشت نفر برای ارائه برنامه انتخاب شدند که پس از بررسی برنامه‌ها گزینه مورد نظر با اکثریت آرا انتخاب شد.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار افرود: هیچ مانعی برای حضور خبرنگاران در صحن علنی شورا وجود ندارد و حضور خبرنگاران در جلسات شورا باعث آگاهی مردم از مصوبه های پارلمان شهری می شود.
این عضو شورای ششم با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق و شفاف سازی را موجب توسعه و آبادانی شهر می شود، تاکید کزد: در شورای پنجم برای حضور تعدادی از خبرنگاران ممانعت ایجاد شد، اما در این دوره مانعی وجود ندارد.

هرگز خبرنگاران را از جلسات شورا اخراج نمی کنیم
رئیس جدید شورای اسلامی شهر قزوین تصریح  کرد: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و در شورای ششم میزبان آنها خواهیم بود و به حضور خبرنگاران در صحن شورا اعتقاد داریم و هرگز مانند شورای قبلی خبرنگاران را اخراج نمی‌کنیم چرا که به دنبال شفافیت هستم، نمی‌گوییم شورا را اتاق شیشه‌ای می‌کنم بلکه تلاش می‌کنیم شفافیت در شورای شهر جریان داشته باشد.

فاطمه اشدری عضو شورای شهر قزوین نیز در این جلسه گفت: برای اولین جلسه شورای شهر پیشنهاد می‌کنم قانون رسیدگی به دارایی مقامات، کارگزاران و مسولان جمهوری اسلامی به منظور افزایش اعتماد مردم به مدیران و ارتقا سلامت اجتماعی را به عنوان اولین شورای شهر در کشور اجرایی کنیم و تمام اعضا لیست دارایی خود، همسر و فرزندان تحت تکلف را اعلام کنند،.

وی گفت: من نیز به عنوان اولین نفر آمادگی خود را برای ارائه لیست اموال اعلام می‌کنم.
در ادامه این جلسه سید مهدی کاظمی با ۹ رای به صورت رسمی به عنوان سرپرست شهرداری قزوین انتخاب شد،

همچنین حسین صلح‌جو، ولی چگینی، مهدی مهدی‌خانی، محسن حق‌شناس و فاطمه اشدری به عنوان اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ و قاسم اللهیاری، علی فرمانی، مهری‌سادات تقوی و فرج‌الله فصیحی به عنوان اعضای ماده ۷۷  شورای اسلامی شهر قزوین انتخاب شدند.

برچسب‌ها شورای شهر شهرداری قزوین طرح های عمرانی استان قزوین مشارکت اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری قزوین طرح های عمرانی شورای شهر شهرداری قزوین طرح های عمرانی استان قزوین مشارکت اجتماعی سرپرست شهرداری شهرداری قزوین شورای شهر شهر قزوین انتخاب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا جعفری اصل اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع دستگاه قضائی با مفاسد اقتصادی، دو پیمانکار مرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر بندر امام و تعدادی از کارمندان شهرداری این شهرستان، با دستور مقام قضائی بازداشت شدند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج)، متهمان بازداشت‌شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضائی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارتشاء به متهمان تفهیم شده است.

جعفری اصل گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبر 6064347

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز 
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • دستگاه قضا صادقانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • فضای تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین