Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در نخستین حادثه رضا رحیمی یکی از پرسنل شهرداری شهرآباد بر اثر برق‌گرفتگی جان باخت. مرد جوان جلوی مهمانان در جشن عروسی جان باخت.

علی نظافتی، رئیس ایستگاه آتش‌نشانی شهرآباد گفت: ظهر سه‌شنبه این مرد ۵۰ ساله حین تخلیه آب حوضچه ورودی پارک شهدای گمنام این شهر دچار برق‌گرفتگی شد و با وجودی که بلافاصله به بیمارستان، ولی عصر بردسکن منتقل شد، اما تلاش تیم پزشکی برای نجات جان وی بی‌نتیجه ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید

هنگام برق گرفتگی چه اتفاقاتی در بدن رخ می‌دهد؟

 در حادثه دیگر یکی از کارگران «سیمبان» شرکت توزیع برق «بنارویه» شهرستان لارستان که بر اثر سقوط از پایه بشدت زخمی شده بود، در بیمارستان جان باخت.

طبق اظهارات یکی از کارگران شرکت توزیع برق فارس؛ یونس مولایی از سیمبانان زحمتکش اداره گروه اتفاقات و عملیات شهر بنارویه شهرستان لارستان بود.

در سومین حادثه یک مرد ۴۱ ساله در شهرستان ازنا بر اثر برق‌گرفتگی در جشن عروسی فوت کرد. میر نظری مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ ازنا گفت: این مرد ۴۱ ساله در مراسم جشن عروسی بر اثر برق گرفتگی جان باخت.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق گرفتگی برق گرفتگی جشن عروسی جان باخت بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، کامران رومیانی سه‌شنبه در این خصوص بیان کرد: در یک مراسم عروسی در شهرستان گتوند به دلیل رسم غلط تیراندازی یک جوان به قتل رسید.

وی افزود: بر اساس گزارش اولیه، فردی که با سلاح شکاری تیراندازی کرده بود، عامل این حادثه تلخ بود که با پیگیری‌های قضایی و اقدام به موقع ضابطین قضایی، بازداشت و همچنین تالار عروسی محل وقوع جرم نیز پلمب شد.

وی با تاکید بر جایگاه نظارت شیوخ، بزرگان، سادات بر عدم استفاده از سلاح‌ در مراسم‌ شادی و عزا، گفت: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و کسانی که اقدام به تیراندازی در مراسم مختلف می‌کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند، مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

دادگستری خوزستان تلاش دارد تا با استفاده از پویش‌های مختلف و ظرفیت بزرگان طوایف رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و عروسی را در استان برچیند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جشن عروسی میلیاردی برای دو سگ در تهران!
  • شهرستان رودان میزبان مهمانان نوروزی
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی
  • شهرستان نور با ۲۰ مکان گردشگری پذیرای مهمانان نوروزی است
  • ۲ هزار و ۶۶۸ مسافر نوروزی در مدارس میامی اسکان یافتند
  • یک فوتی در حادثه رانندگی در شهرستان طبس
  • فوت ۲ نفر در سیل شهرستان تفت استان یزد
  • فوت ۲ نفر در سیل شهرستان تفت یزد
  • واژگونی پژو پارس در محور شاهرود_دامغان/ یک اتباع عراقی جان باخت