Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@23:54:12 GMT

روش‌ های خلاص شدن از دردسر‌های عینک

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۲۲۰۷

روش‌ های خلاص شدن از دردسر‌های عینک

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  بسیاری از دارو‌های خانگی طبیعی را که به بهبود بینایی کمک می‌کند پیشنهاد کرده است؛ از جمله:

آب هویج

به گزاش آنلی مای هیلس ، هویج به غنی بودن از بتاکاروتن و ویتامین (E، C و A) که به بهبود بینایی کمک می‌کند، مشهور است و بتاکاروتن و "ویتامین B۱۲" موجود در هویج برای چشم مفید است، بنابراین می‌توانید با نوشیدن روزانه یک لیوان آب هویج از شر عینک خلاص شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آب درمانی

آب درمانی با پاشیدن چندین بار آب در روز به چشم‌ها، خستگی چشم را کاهش داده و ذرات اضافی و گرد و غبار را از بین می‌برد. کمپرس سرد یا گرم روی چشم جریان خون را بهبود می‌بخشد.

تمرینات چشم

ماهیچه‌های چشم به دلیل فشار زیاد ناشی از فعالیت‌هایی مانند خواندن زیر نور کم یا تماشای تلویزیون، ضعیف می‌شوند؛ بنابراین برخی از ورزش‌ها مانند چرخش ملایم وآرام، می‌توانند چشم‌ها را شل کرده و به بی نیازی به عینک کمک کند.

آب گشنیز

توصیه کارشناسان این است که چند قطره آب گشنیز را در هر دو چشم بریزید و ۱۰ دقیقه آن را بسته نگه دارید که به بهبود بینایی و خلاص شدن از عینک کمک می‌کند و همچنین می‌توان برای تقویت چشم از آب گشنیز استفاده کرد.

از کشیدن سیگار خودداری کنید

کارشناسان توصیه می‌کنند که از سیگار کشیدن، برای رهایی از عینک یا لنز‌های تماسی و بهبود بینایی خودداری کنید. ترک سیگار می‌تواند به کاهش بسیاری از مشکلات چشمی کمک کند.

گوجی بری

گوجی بری حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که می‌تواند به مشکلات چشم کمک کند و همچنین سرشار از مواد مغذی مفید است که به خلاص شدن از شر عینک کمک می‌کند.

سبزیجات

سبزیجاتی شامل لوبیا، اسفناج، کلم بروکلی و... به بهبود بینایی کمک می‌کند و یکی از بهترین راه‌ها برای خوردن آن‌ها جوشاندن سبزیجات است.

یوگا

یوگا بینایی را به طور موثری بهبود می‌بخشد و یک درمان خانگی عالی برای از بین بردن عینک است. مفید است که هر روز صبح، به مدت ۱۰ دقیقه با کمک دیوار روی سر خود بایستید و همچنین رژیم غذایی مناسب داشته باشید.

پربیننده ترین فواید زرشک برای سلامتی ۱۸ روش ساده و کاربردی برای کاهش چربی شکم عوارض جانبی ترامادول چیست؟ مصرف بیش از حد پسته چه عوارضی دارد؟ این عادت‌ های سرطان زا را ترک کنید!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عینک چشم پزشکی بهبود بینایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرترافیک‌ترین پست تیم ملی: دردسر شیرین پائز

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک تیم ملی والیبال ایران در پست سرعتی زن هیچ گونه کمبودی را احساس نمی کند. ۱۰ سرعتی زن که همه آنها جز توخته که تازه دوران محرومیتش تمام شده، ستاره تیم هایشان بوده اند و هر یک می توانند کاندیدای حضور در لیست تیم ملی برای هر هفته در لیگ ملتهای والیبال باشند.

از بین سرعتی زن های دعوت شده سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، محمد ولی زاده، مهدی جلوه برای قرارگیری در ترکیب ثابت رقابت تنگاتنگی خواهند داشت. در این برهه از تاریخ تیم ملی والیبال ایران در پست سرعتی زن نیز شاهد یکی از پر ترافیک ترین پست ها هستیم که موریسیو موتا پائز باید خوشحال باشد که در چنین زمانی هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده گرفته است.

حالا همه منتظر هستند تا ببینند دو سرعتی زن اول تیم ملی والیبال ایران در بازی نخست مقابل صربستان چه کسانی هستند، اگر نفر اول سید محمد موسوی است، نفر دوم چه کسی خواهد بود؟

دیگر خبرها

  • نسخه‌ای کامل برای خلاص شدن از آلرژی بهاری
  • می‌توان با بررسی سطح بینایی، زوال عقل را ۱۲ سال زودتر پیش‌بینی کرد
  • کاربرد عجیب پلک که نمی‌دانستید!
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد
  • پرترافیک‌ترین پست تیم ملی: دردسر شیرین پائز
  • شکایت برخی کاربران عینک ویژن پرو از سردرد و کبودی چشم
  • از کجا بفهمیم آب مروارید داریم؟ + علائم و درمان انواع آب مروارید
  • برای خلاص شدن از آلرژی‌های بهاری چه کنیم؟ | عوامل و علائم آلرژی را بشناسید
  • توقیف محموله عینک‌های قاچاق در بیرجند
  • برای خلاص شدن از آلرژی‌های بهاری چه کنیم؟