Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: هر چقدر اراده مدیریت شهری قوی باشد، قطعاً در سال‌های آتی شاهد شهری پویا و توسعه یافته خواهیم بود.

منصور مرادلو ظهر امروز (۱۴ مردادماه) در مراسم معارفه سرپرست شهرداری زنجان، با اشاره به اینکه مدیریت شهری نیاز به نیروی جوان و پرتلاش دارد، اظهار کرد: برای داشتن شهر توسعه یافته باید در ابتدای کار از خداوند توفیق خدمت بخواهیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح‌ کرد: در ماه‌های گذشته همه ما شاهد فشار مضاعف بر بدنه شهرداری بودیم و شیوع بیماری کرونا و کاهش درآمدها نیز همه امور را تحت تاثیر قرار داد، به همین خاطر در ادامه راه و با مدیریت جدید انتظار داریم امور به درستی مدیریت شود.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه باید سعی کنیم با عملکردمان، یادگاری خوبی بر جای بگذاریم، افزود: باید سعی کنیم از کارمان لذت برده و کارها را درست پیش ببریم.

مرادلو به ضرورت توجه به کارکنان شهرداری تاکید کرد و گفت: نیروها باید بدون لکنت زبان صحبت خود را بیان کنند و این از نمونه‌های مردم‌سالاری دینی است که باید به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: درب اتاق کار هر مسئول بسته باشد، نباید مدیر شود؛ چرا که همه درب‌ها باید برای حضور مردم و بیان مشکلات‌شان باز باشد و به این موضوع تاکید داریم، زیرا مردم از ما انتظار دارند.

سرپرست شهرداری زنجان در ادامه این جلسه، گفت: با توجه به شرایط موجود، نیاز به همراهی همه نیروها داریم تا بتوانیم این مسئولیت کوتاه‌مدت را به درستی پشت سر بگذاریم.

منصور سلطان‌محمدی با بیان اینکه لازمه اجرای پروژه‌ها جذب منابع است، اظهار کرد: باید با مدیریت درست، شرایط را برای ادامه کار در پروژه‌ها فراهم کنیم و تحقق این مهم، نیاز به همراهی همه دارد.

گفتنی است، منصور سلطان‌محمدی حداکثر به‌ مدت حداکثر ۳ ماه به‌ عنوان سرپرست شهرداری زنجان انتخاب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان شوراي شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در سال گذشته از خودکفایی شهرداری قم در زمینه تولید آسفالت مورد نیاز در سطح شهر و فروش مازاد آن به بخش خصوصی خبر داد.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ میزان ۲۱۰ هزار تن آسفالت توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری تولید و حمل و پخش شد.

وی افزود: ۱۲۰ هزار تن مصالح معدنی و ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در مجموعه ساخت قطعات بتنی ساخته شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بحث آسفالت شهرداری قم در سال گذشته توانست به خودکفایی صددرصدی برسد و علاوه بر آن فروش به بخش خصوصی نیز اتفاق افتاد.

بخشی تصریح کرد: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم توانسته است در حوزه تأمین آسفالت علاوه بر تأمین مصرف مناطق و پروژه‌های شهرداری، رقابت خوبی با بخش خصوصی در زمینه کیفیت و قیمت داشته باشد و بخش خصوصی در چهارچوب مقررات موجود به شکل خریدار به شهرداری مراجعه کرده است.

وی با اشاره به نیاز شهرداری قم به معادن و تولید مصالح معدنی برای زیر اساس و اساس آسفالت ادامه داد: معدن ونارچ یکی از مکان‌هایی است که شهرداری سال‌ها آن را در دستور کار داشته است و نزدیک به ۷۰ درصد نیاز شهرداری از این معدن تأمین می‌شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به اینکه سال گذشته سازمان توسعه و عمران موفق شد مجوز کار در یک معدن کوهی در کهک بگیرد، اضافه کرد: مجوز این کار از مجاری قانونی اخذ شد و در سال جدید بهره‌برداری از معدن اتفاق می‌افتد.

بخشی با اشاره به اهمیت تأمین به موقع مصالح برای پروژه‌های شهری گفت: در این زمینه نیز حرکت به سمت خودکفایی است تا ۱۰۰ درصد مصالح مصرفی و خاکی پروژه‌های شهری قم در سازمان توسعه و عمران شهرداری تأمین شود.

کد خبر 747139

دیگر خبرها

  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری