Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که افراد ۱۶ سال به بالا در انگلستان می‌توانند واکسن کرونا را دریافت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این ایالات متحده آمریکا، اسرائیل و فرانسه تصمیم گرفتند افراد ۱۶ سال به بالا را واکسینه کنند، هم اکنون نیز انگلستان به این کشورها اضافه شده است. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که افراد ۱۶ سال به بالا می‌توانند با دریافت واکسن کرونا در برابر بیماری مورد نظر ایمن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات بهداشتی انگلستان اعلام کردند که واکسن‌های کرونا جان بیش از ۶۰ هزار نفر را نجات داده است و مانع بیمار شدن ۲۲ میلیون نفر در این کشور شده است. واکسیناسیون مؤثرترین راه پیشگیری از بروز بیماری کووید -۱۹ و انتقال آن به دیگران است، بنابراین توصیه شده است که افراد در زمان تعیین شده آن را دریافت کنند تا ایمنی لازم را کسب کنند.

محققان در حال بررسی تأثیر واکسن‌های کرونا بر کودکان کمتر از ۱۶ سال هستند، البته پیش از این اعلام شده بود که کودکان بین ۱۲ تا ۱۵ سال که به مشکلات عصبی شدید، سندروم داون و ناتوانی‌های یادگیری شدید مبتلا هستند، می‌توانند واکسن کرونا را دریافت کنند و در برابر بیماری کووید -۱۹ ایمن شوند.

با توجه به آمار ارائه شده، تا کنون بیش از ۸۵ میلیون دوز واکسن کرونا در سراسر کشور انگلستان تزریق شده است؛ به طوری که تقریباً ۴۷ میلیون نفر در این کشور دوز اول واکسن و ۳۸ میلیون نفر نیز هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 512476

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس ابتلا به کرونا شیوع کرونا کرونا کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ مبتلایان به کووید ۱۹ واکسن کووید ۱۹ تشخیص کووید ۱۹ واکسن کرونا بریتانیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واکسن کرونا را دریافت ۱۶ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهرنگ از عملیات نجات امدادگران پایگاه امداد و نجات کوهستان و کشیک شعبه شهرستان جهت نجات مصدوم ترومایی سقوط کرده از ارتفاع خبر داد.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ گزارش داد: سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۰ بنا به گزارش مردمی مبنی بر سقوط مرد ۵۵ ساله از ارتفاعات تونل آبشار کوهرنگ به مرکز کنترل و هماهنگی، اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، تیم امداد و نجات کوهستان و کشیک شعبه شهرستان به محل حادثه، اعزام شد.

محمدی اظهار کرد:پس از انجام اقدامات اولیه ضروری و تثبیت مصدوم که دچار شکستگی در سر و خونریزی شده بود، او را به نقطه امن انتقال داده و تحویل اورژانس داده شد.

کد خبر 840926 برچسب‌ها استان چهار محال و بختیاری خبر مهم حوادث ایران

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرمرد لاهیجانی
  • سو استفاده از کودک ۱۳ ساله برای فروش و جابه‌جایی مواد مخدر
  • مسمومیت ۲۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک روز
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • غرق شدن ۱۲ فلسطینی حین دریافت بسته‌های کمک ارسالی از آسمان
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا