Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،  کمیته استیناف آرای خود را درباره پرونده های مختلف به شرح زیر صادر کرد:

*رای استیناف باشگاه پرسپولیس به طرفیت شجاع خلیل زاده نسبت به رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مبنی بر صدور قرار عدم استماع دعوی نخستین تجدیدنظر خواه به خواسته اعلام فسخ غیرموجه قرارداد تجدیدنظر خوانده به شرح منعکس در دادنامه معترض عنه نظر به اینکه موافق بند یک ماده ۱۳ آیین دادرسی کمیته وضعیت جلسات رسیدگی با حضور حداقل سه نفر که یکی از آنها باید رئیس یا معاون کمیته باشد رسمیت پیدا می کند در حالیکه حسب امضاءهای ذیل دادنامه اصداری ملاحظه می شود جلسه کمیته وضعیت با حضور دو نفر تشکیل شده که محل ایراد تجدیدنظرخواه نیز می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس رای صادره دارای اعتبار قانونی به تبع عدم رسمیت جلسه آن نمی باشد مستند به ماده ۱۷ ایین نامه دادرسی یاد شده ضمن نقص دادنامه، پرونده جهت رسیدگی مجدد اعاده می شود. این رای قطعی است.

*در خصوص درخواست ادعاده دادرسی کریم بهرامی نسبت به رای کمیته اخلاق فدراسیون و محکومیت نامبرده به دو سال عدم حضور در فعالیت های رسمی فوتبال و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی با دقت در محتویات پرونده نظر به اینکه متقاضی اعاده دادرسی به موجب دادنامه ماه ۱۴۱۴ مورخ ۱۸ آذرماه ۹۷ صادر از دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قم وصورتجلسه اعضای هیات رئیسه فوتبال استان قم دایر بر تجویز واگذاری خودرو و سایر دلایل متقاضی، کمیته استیناف درخواست نامبرده را وارد و موجه دانسته و مستندا به ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی با نقض رای قطعی نیز حکم کمیته اخلاق، حکم بر برائت نامبرده صادر می نماید رای صادره قطعی است.

*در خصوص درخواست استیناف باشگاه ذوب آهن به طرفیت باشگاه سپاهان نسبت به رای کمیته وضعیت مبنی بر صدور قرار رد دعوی نخستین تجدیدنظرخواه به خواسته های ۱-احراز واعلام فسخ غیرموجه بازیکن دانیال اسماعیلی فر ۲- مطالبه خسارات وغرامات ناشی از فسخ غیرموجه به لحاظ استرداد دعوی، کمیته استیناف پس از بررسی پرونده به استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید، بعمل نیامده، مستندا به ماده ۱۷ آیین دادرسی کمیته وضعیت ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عینا تایید می گردد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد

به گزارش همشهری آنلاین جالب است بدانید که آلیسون بکر گلر برزیلی لیورپول رابطه خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد و او را در اینستاگرام فالوو کرده است. آلیسون بکر را ویرا کشف کرد و این نکته را خودش در برنامه تلویزیونی گفت که البته نکته درستی هم بود.جالب اینکه دروازه‌بان برزیلی لیورپول از مدت‌ها قبل جزو دنبال کنندگان صفحه اوسمار ویرا محسوب می‌شود و رابطه خود را با مربی قدیمی‌اش حفظ کرده است.

اوسمار ویرا در برنامه فوتبال برتر گفت من آلیسون بکر را از خانه‌اش به زمین فوتبال بردم و استعداد او را کشف کردم. لیورپول با آلبسون بکر یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر جزیره است و در این راه با تیم‌های منچستر سیتی و آرسنال رقابت بسیار نزدیکی دارد.

کد خبر 846793 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • حسینی محروم و جریمه شد
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف