Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پیشکسوت فوتبال خوزستان تاکید کرد که شانس فولاد برای قهرمانی در جام حذفی بیش‌تر از استقلال است.

فریدون حردانی درباره پیروزی فولاد مقابل ملوان و صعود این تیم به فینال جام حذفی اظهار کرد: فولادی‌ها به خاطر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا متاسفانه بازی‌های لیگ برتر را از دست دادند. به خصوص در بازی مقابل مس رفسنجان دچار اشتباهات فردی شدند و بازی را واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها با مساوی در آن بازی‌ هم شرایط‌شان در لیگ را بهتر می‌کردند اما به هر حال خداراشکر در جام حذفی بسیار هماهنگ بازی کردند و یک هارمونی خیلی خوب در تیم وجود داشت که باعث شد از ملوان عبور کنند.

او ادامه داد: فولادی‌ها چندان نیاز نداشتند خودشان را خسته کنند و باید خودشان را برای فینال آماده می‌کردند. مقابل ملوان با فکر و تاکتیک مناسب قرار گرفتند و با پیوستن فرشاد احمدزاده و ساسان انصاری می‌توانند در بازی فینال موفق شوند. در بازی مقابل ملوان مشخص بود که این تیم را ساده نگرفتند و همه احترام خاصی برای ملوان و مردم این شهر قائل هستند، چون این تیم از قدیم بسیار تیم خوبی بود و جزو بهترین تیم‌های شهرستانی بود.

این مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا با بیان این‌که نکونام خیلی حساب شده مقابل ملوان کار کرد، گفت: همانطوری که انتظار می‌رفت، تیم فولاد از جناح چپ و راست فشار زیادی را به حریف وارد کرد و مشخص شد که ملوانی‌ها در خط دفاع دچار اشتباهات فردی می‌شوند و باتوجه به حضور شیمبا و پاتوسی از این اشتباهات به بهترین شکل استفاده کردند. اگر احمدزاده و انصاری هم بودند، شاید گل‌های بیش‌تری زده می‌شد اما در کل فولاد عاقلانه و حساب شده در این بازی به میدان رفت.

او درباره فینال جام حذفی و جدال فولاد و استقلال بیان کرد: من احترام خاصی برای نکونام قائل هستند اما او به شکلی عنوان کرد که سال آینده در فولاد حضور ندارد و این ممکن است باعث شود بازیکنانش دلسرد شوند. البته هم نکونام و هم سعید آذری تجربه لازم را دارند و می‌توانند تیم را در شرایط ایده‌آلی قرار دهند. فولاد دارای ساختار خیلی خوبی است اما شرایط برای هر دو تیم مساوی است. البته شانس فولاد بیش‌تر از استقلال است، چون انگیزه‌های بیش‌تری نسبت به استقلال دارد.

حردانی اضافه کرد: استقلال حتی اگر قهرمان نشوند هم سهمیه آسیایی را دارد اما فکر می‌کنم فولاد انگیزه بیش‌تری برای تصاحب قهرمانی دارد. تیمی که در این بازی کم‌تر اشتباه کند، پیروز از زمین خارج می‌شود.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مقابل ملوان جام حذفی بیش تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

با قهرمانی سال گذشته پرسپولیس در جام حذفی که موفق شد در فینال استقلال را شکست دهد تعداد قهرمانی‌های این تیم در رقابت‌های فوق به هفت برسد.

پیش از آن استقلال با هفت عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها پرافتخارترین تیم جام حذفی بود، اما پرسپولیس با قهرمانی فصل قبل تعداد جام‌هایش در رقابت‌های حذفی را به ۷ برساند و با عناوین قهرمانی رقیب دیرینه‌اش برابری کرد.

حالا و با حذف استقلال از رقابت‌های جام حذفی فصل جاری و باقی ماندن پرسپولیس در جدول این رقابت‌ها سرخ‌ها شانس این را خواهند داشت که به هشتمین عنوان قهرمانی خود در جام حذفی فکر کنند که در صورت رسیدن به این عنوان، همزمان با در اختیار داشتن عنوان پرافتخارترین تیم لیگ سراسری و لیگ برتر می‌توانند در این جام نیز بدون شریک عنوان پرافتخارترین را داشته باشند. البته پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کار بسیار سختی برای عبور از تیم آلومینیوم اراک دارد و برای رسیدن به جام قهرمانی باید چهار حریف دشوار را از پیش رو بردارد.

از بین قهرمان‌های جام حذفی در سال‌های گذشته همچنان تیم‌های سپاهان، ذوب آهن، تراکتور، ملوان و فجرسپاسی در جدول این رقابت‌ها باقی‌مانده‌اند که در مرحله یک هشتم نهایی یکی از بین تراکتور و ذوب‌آهن حذف خواهد شد. بعد از پرسپولیس و استقلال که هفت بار قهرمان جام حذفی شده‌اند سپاهان با چهار عنوان قهرمانی در رده دوم پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها قرار دارد.

البته تعداد فینال‌هایی که استقلال در آن‌ها حضور داشته به مراتب بیشتر از پرسپولیس است، اما در رقابت‌های حذفی مقام نایب قهرمانی وجود ندارد و برای مقایسه پرافتخارترین تیم‌ها تنها مقام قهرمانی و جام به حساب می‌آید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است