Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ برای رشته های پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org منتشر شد، همچنین انتخاب رشته این مرکز آموزش از دقایقی پیش فعال شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) از امروز _پنج شنبه ۱۴ مردادماه_ آغاز شده و تا ساعت ۲۴ شنبه _۳۰ مردادماه_ ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک مستقیم دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی

لینک ورود به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی

کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد هستند (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) می‌توانند تا ساعت ۲۴ _شنبه ۳۰ مردادماه_ با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. داوطلبان لازم است با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام کنند.

داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه‌های هنر و زبان خارجی شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می‌توانند در صورت تمایل رشته / محل‌های این گروه را در میان انتخاب‌های یک صدگانه خود منظور کنند.

متقاضیان گروه آزمایشی علوم تجربی که در کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، توجه داشته باشند که رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی مراکز دانشگاه آزاد در دفترچه راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش درج شده است، لذا داوطلبان می‌توانند کد رشته محل‌های فوق را که مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است در فرم انتخاب رشته سازمان سنجش با توجه به اولویت درج کنند.

داوطلبانی که رشته / محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد نمی‌یابند، توجه داشته باشند که بیش از ۹۵ درصد رشته / محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون است که در صورت تمایل با مراجعه به سامانه www.azmoon.org می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

داوطلبان لازم است ابتدا از وجود رشته / محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت وجه انتخاب رشته دوره مربوطه کنند.

کد خبر 512500

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخاب رشته انتخاب رشته 1400 دفترچه انتخاب رشته کنکور انتخاب رشته دانشگاه سراسری انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنکور سراسری کنکور کنکور ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 1400 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه آزاد اسلامی رشته های پزشکی انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات‌ سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ منتشر شد.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است داوطلبان بتوانند تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اصلاحات سری دوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری Ph.D ( نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳) در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6088078

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند