Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اعضای شورای شهر تهران روز پنجشنبه پس از پایان نخستین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

«مهدی چمران» رییس شورای شهر تهران در این آیین گفت: در کنار مرقد امام باید از این موضوع یاد کنم که آغاز کار شورا با فرمان زیبا و عجیب امام در ۹ اردیبهشت ۵۷ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در روزهای آغازین کار جمهوری اسلامی قبلا از تشکیل مجلس و دولت و ... امام با روشن بینی بلند خود، فرمان زیبا را در ارتباط با شروع کار شوراها ارایه و دستور دادند که قانون کار شوراها تدوین شود.

وی تاکید کرد: این فرمان امام،   در آن روزها که عده ای مسایل شوراها را بهانه به هم ریختن نیروهای مسلح و به هم ریختن صنایع و کارخانه جات کرده بودند،   یکی از عجایب و زیبایی های انقلاب اسلامی است.

چمران ادامه داد: امسال بعد از ۴۲ سال از انقلاب و صدور این حکم، مبنای شروع کار شوراها همین فرمان است.

وی با تاکید بر ضرورت تدوین و اصلاح قانون شوراها به نفع مردم، گفت: امیدواریم این کار را هم ما و هم مجلس شورای اسلامی و هم شورای اسلامی استان ها بپیمایند و قانون شوراها در کشور هم پیاده و اجرا شود.

وی اظهار داشت: اجرای قانون شوراها به نفع کشور و به نفع دولت های مستقر است.

برچسب‌ها شهرداری تهران شهر تهران حرم امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران حرم امام خمینی شهرداری تهران شهر تهران حرم امام خمینی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این گردهمایی دوستانه که با صرف افطار و نماز جماعت همراه بود ، پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان در دیداری با یادآوری فعالیت‌های خود در سال‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بار دیگر با رهبر انقلاب تجدید پیمان کردند.

این پیشکسوتان انقلاب اسلامی همچنین در این مراسم یاد و خاطره شهیدان گرانقدر هشت سال دفاع و حماسه را گرامی داشتند.

نیرو‌های کمیته انقلاب اسلامی در خوزستان به عنوان نیرو‌های مردمی از تمام اقشار پس از مبارزات انقلابی در تمام عرصه‌هایی که می‌توانست به انقلاب آسیب وارد کند ورود و با ایثار و جانفشانی از انقلاب و دستاورد‌های آن دفاع کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین۱۴۰۳ در حرم امام راحل مشخص شد
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • اجتماع بزرگ «امام حسنی‌ها» تجدید میثاق مردم با قرآن و عترت بود
  • تجدید دیدار پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی خوزستان
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟