Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@09:51:36 GMT

خداحافظی دژاگه مثل شجاعی از تراکتور/عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۲۹۷۰

خداحافظی دژاگه مثل شجاعی از تراکتور/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته مسعود شجاعی با انتشار پیامی از تراکتور جدا شد و امروز هم اشکان دژاگه همانند او یک پیام در صفحه شخصی خود منتشر کرد و اعلام جدایی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی نمود.

شجاعی و دژاگه که پس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به تمرینات تراکتور برنگشتند و در هفته‌های پایانی فصل غایب بودند، احتمالا به دلیل آنچه که مسائل مالی و اختلاف‌شان با مالک این باشگاه عنوان شد، از تراکتور جدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکان دژاگه مثل شجاعی مسائل زیادی در خصوص جدایی‌اش عنوان نکرده و به پیام زیر بسنده کرده است.

256 251

کد خبر 1542255

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اشکان دژاگه باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی

پپ گواردیولا یکی از بهترین و پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال جهان است.

گواردیولا از سال ۲۰۱۶ هدایت منچستر سیتی را برعهده دارد و دوران تاریخ سازی را با این تیم انگلیس سپری کرده است به ویژه در فصل قبل که برای نخستین این باشگاه انگلیسی را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاهی رساند.

گمانه زنی‌ها درباره زمان جدایی گواردیولا از سیتی زیاد است هر چند که این سرمربی اسپانیایی بار‌ها اعلام کرده است که از حضور در سیتیزن‌ها لذت می‌برد.

شبکه فوتبال انسایدر انگلیس اعلام کرد که گواردیولا در تابستان ۲۰۲۵ منچستر سیتی را ترک خواهد کرد.

گواردیولا تا تابستان ۲۰۲۵ با سیتی قرارداد دارد و طبق اعلام این شبکه انگلیسی قراردادش را تمدید نخواهد کردو از تیم جدا می‌شود.

این شبکه انگلیسی همچنین اعلام کرد که گواردیولا مانند یورگن کلوپ برای مدت استراحت خواهد کرد و قصد ندارد بلافاصله بعد از جدایی از منچسترسیتی هدایت یک تیم را برعهده بگیرد.

منچستر سیتی با هدایت گواردیولا در ۶ سال اخیر ۵ قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورده است. سیتیزن‌ها در فصل جاری هم از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا هستند و البته که در هر دو رقابت کار بسیار سختی پیش رو دارند.

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • اعلام زمان خداحافظی مسی
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان ‌خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد