Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@06:18:38 GMT

سرپرست شهرداری تبریز معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۳۰۱۵

سرپرست شهرداری تبریز معرفی شد

گروه استان‌ها - مظفر سلیمانی معاون اداری و مالی شهرداری تبریز به عنوان سرپرست شهرداری تبریز انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتبریز، در نخستین جلسه شورای شهر تبریز که در عمارت ساعت تبریز برگزار شد، گزینه‌های سرپرستی شهرداری تبریز بررسی شد.

آقایان تراب محمدی مدیرکل بازرسی شهرداری، مظفر سلیمانی معاون اداری مالی شهرداری و داود طالب‌نژاد شهردار منطقه3 تبریز برای سرپرستی مطرح شدند که بر خلاف جلسه غیررسمی دیروز که رسانه‌ای شده و تراب محمدی سرپرست شد، در این جلسه رسمی مظفر سلیمانی با کسب 7 رای سرپرست شد و تراب محمدی 6 رای کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز به کار ششمین دوره شورای شهر تبریز با مراسم تحلیف؛ رسول برگی رئیس سال اول شد+ ترکیب هیئت رئیسه5 گزینه نهایی شورای ششم برای شهرداری تبریز/ چه کسی بر عمارت ‌"ابوریحان" تکیه خواهد زد؟

سلیمانی پیش از این و در دوره شهرداری ایرج شهین‌باهر و نجفی معاون اداری-مالی شهرداری تبریز بود.

شورای شهر تصمیم گرفت که اختیارات عزل و نصب و استخدام را از سرپرست سلب کند تا تجربه دوره‌های قبل که در دوران سرپرستی هزینه‌آفرینی شد، در این دوره تکرار نشود.

بر اساس این گزارش، آقایان شهرام دبیری، فریدون بابایی، رسول برگی، پرویز هادی، یاسین بجانی، علی نوای باغبان و خانم حکیمه غفوری به سرپرستی مظفر سلیمانی رای دادند و آقایان روح الله رشیدی، روح الله دهقان‌نژاد، سیدکاظم زعفرانچی، محمدحسن اسوتچی، احد صادقی و غلامرضا احمدی به سرپرستی تراب محمدی رای داده بودند.

انتهای پیام/111/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تبریز مظفر سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی رایگان توانمندسازی و کارآفرینی زنان سرپرست خانوار به همت اداره کل استاندارد البرز با همکاری دفتر امور زنان و خانواده استانداری برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی فردا سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ساعت ۹ صبح الی ۱۲ در مؤسسه اصلاح و تهیه نهال و بذر کرج برگزار و در آن راهکارهای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار بررسی می‌شود.

کد خبر 6078763

دیگر خبرها

  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • افتتاح دو شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • قاریان و دعاخوانان برگزیده سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی و منصوب شد
  • تغییرات جدید در بدنه مدیریتی شهرداری تبریز
  • تغییرات جدید در بدنه مدیریتی شهرداری منطقه ۹ تبریز
  • پیشنهاد خاص عضو شورای شهر برای نامگذاری یک پل
  • پیشنهاد خاص عضو شورای شهر برای نامگذاری یک پل | شربیانی : ترافیک محدوده بهشت زهرا(س) کم خواهد شد