Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@12:49:43 GMT

تهیه کننده صبح بخیر ایران در گذشت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۳۲۵۱

تهیه کننده صبح بخیر ایران در گذشت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ محمدرضا محمدی، از دوستان نزدیک  و همکاران قدیمی محمد اسفندیاری، خبر درگذشت این تهیه‌کننده قدیمی تلویزیون را تایید کرد و گفت: محمد اسفندیاری که هر روز با برنامه «صبح بخیر ایران» همگان را از خواب بیدار می‌کرد اینک به خواب ابدی رفت. او را مدیری جست‌وجوگر می‌دانستند که در شبکه‌های مختلف تلویزیون دلسوزانه دنبال افراد کاربلد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینک او دیگر در جمع یاران و همراهانش نیست اما خیلی‌ها از رفتن وی غم‌زده و اندوهگین شدند.

او درباره سال‌ها فعالیت اسفندیاری در تلویزیون گفت: ایشان بازنشسته شده بودند اما سال‌ها مدیر سیمای بامدادی بودند که به لحاظ تشکیلاتی زیر نظر شبکه یک سیما بود. زمانی که ما با هم همراه بودیم ایشان جزء مدیران باتجربه و خوب بودند. تا زمانی که دوره کاری‌شان به اتمام رسید و بازنشست شدند و دفتر فیلمسازی داشتند. آخرین‌بار در صحبت‌هایی که داشتیم نسبت به بی‌مهری‌هایی که می‌شد، نگران بودند. ایشان یک مدیر رسانه‌ای اهل علم و نیروی انقلابی بودند؛ فراوان از این افراد داریم که بعد از آن‌که از فضای دولتی خارج می‌شوند کسی نگاه‌شان نمی‌کند. ایشان هم همین گفته‌ها را با من داشتند.

محمدی که پیش‌تر سمت‌هایی از جمله مدیر عمومی و قائم‌مقام اجرایی را در تلویزیون برعهده داشته است، درباره فعالیت‌های اسفندیاری در تلویزیون یادآور شد: اسفندیاری مدیر «سیمای بامدادی» تلویزیون بود و زمانی که مدیریت آن را بر عهده گرفت حضورش ثمرات زیادی برای شبکه یک سیما و به‌ویژه برنامه‌های زنده در آن مقطع داشت. در واقع این دوره، دوره طلایی مدیریت او بود.

او در پایان اعلام کرد مراسم تشییع پیکر محمد اسفندیاری امروز (۱۴ مردادماه) در بهشت زهرا (س) و بدون تشریفات برگزار می‌شود.

پربیننده ترین ابلاغ یک مصوبه کنکوری به آموزش و پرورش تعطیلی دو هفته‌ ای فعلا منتفی است بیمارستان های تهران در حالت انفجار + عکس شرط سنی ورود بـه دانشگاه فرهنگیان افزایش یافت معلمان تهرانی بخوانند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمد اسفندیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای گیلان؛ فرهاد بیانی فر، با بیان اینکه رادیو گیلان از سال ۱۳۷۶ استانی شد، افزود: با استانی شدن رادیو، برنامه‌ها مستقل اجرا و روزانه حدود۵۰۰ دقیقه برنامه زنده از رادیو گیلان پخش می‌شود.
وی افزود: برنامه‌های رادیو گیلان از سال ۱۳۹۱ بصورت ۲۴ ساعته پخش می‌شود.
سرپرست مدیریت تولید صدای مرکزگیلان اضافه کرد: برنامه عصرگاهی گیلانه با مضمون مسائل اجتماعی همراه باطنز، برنامه صبحگاهی صبح بخیر گیلان با محوریت موضوعات اجتماعی و برنامه شهرما که یک برنامه گفتگو محور با رویکرد پیگیری مطالبات مردم از جمله برنامه‌های پرمخاطب رادیو گیلان است.
بیانی فر با اشاره به تلاش شبانه روزی دست اندر کاران صدای مرکز گیلان برای تولید آثار فاخر در راستای مطالبه مردم گفت: هنرمندان و تهیه کنندگان رادیو گیلان در سال گذشته با تولید ۱۴ اثر هنری رادیویی در جشنواره‌های بین المللی، ملی و استانی خوش درخشیدند.

دیگر خبرها

  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر پلتفرم نماوا
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا
  • واکنش سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم
  • فرحبخش خطاب به مدیر ارشد پلتفرم نماوا: برو سرامیک‌ات را بفروش
  • پاسخ همایون اسعدیان به توهین مدیر نماوا: دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم