Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@00:13:39 GMT

برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌ جمهور در صحن مجلس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۴۱۶۰

مراسم تنفیذ حکم حجت الاسلام رئیسی ، رئیس جمهور سه شنبه با حضور رهبر معظم انقلاب و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مراسم تحلیف آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم عصر امروز شنبه 14 مردادماه 1400 با حضور رؤسای قوای سه‌گانه و مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشکری و همچنین میهمانان خارجی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سخنگوی هیات رئیسه مجلس این مراسم با حضور ۱۰۰ خبرنگار خارجی پوشش خبری داده می شود و ۵۰ میهمان خارجی از کشورهای مختلف در این مراسم حضور خواهند داشت.

در ابتدای این مراسم سرود ملی جمهوری اسلامی ایران نواخته شده و پس از آن، قاری ممتاز بین‌المللی کشورمان به قرائت آیاتی از قرآن‌کریم می‌پردازد.

پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، مطالبی را بیان کرده و پس حجت‌الاسلام محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه نیز سخنرانی می‌کند.

پس از سخنرانی رئیس قوه قضاییه، مراسم تحلیف برگزار شده و آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پس از قرائت سوگندنامه و امضای آن، به سخنرانی می‌پردازد.

حُسن ختام مراسم تحلیف نیز نطق پایانی رئیس مجلس و قدردانی وی از میهمانان حاضر در جلسه علنی خواهد بود.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دولت پوشش جمهوری اسلامی ایران رئیس مجلس شورای قوه قضاییه رئیس مجلس جلسه علنی جلسه علنی رئیس جمهور سه گانه قرآن قوه قضاییه مراسم تحلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  آیت الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به سفر روز پنجشنبه رئیس جمهور و هیات همراه به استان سمنان از مردم دعئوت کرد در آیین‌های اسقبال از آیت الله رئیسی شرکت کنند.
مراسم استقبال از رئیس جمهور ساعت ۹ صبح فردا در مسیر میدان امام به سمت مسجد امام سمنان و دیدار مردمی در شهرستان شاهرود ساعت ۱۶ در استادیوم تختی برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس‌جمهور
  • دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح
  • عکس/ رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • رئیس‌جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
  • رئیسی پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴
  • جواب رد فیلیپین به آمریکا و دادگاه بین‌المللی کیفری
  • زمان برگزاری مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد