Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از اقدام‌های اوپک در تثبیت قیمت‌ها ابراز امیدواری کرد با تلاش «محمد سنوسی بارکیندو» دبیرکل اوپک، نفت ایران نیز پس از رفع تحریم‌ها به بازار بین‌المللی نفت بازگردد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، «محمد سانوسی بارکیندو» دبیرکل اوپک و هیات همراه که برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران در تهران به سر می‌برد، پیش از ظهر امروز (پنج شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰) با آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله جنتی در این دیدار که به درخواست دبیر کل اوپک انجام شد، با تقدیر از اقدام‌های اوپک در تثبیت قیمت‌ نفت ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های محمد سنوسی بارکیندو دبیرکل اوپک، نفت ایران نیز پس از رفع تحریم‌ها به بازار بین‌المللی نفت بازگردد.

رییس مجلس خبرگان رهبری همچنین با بیان اینکه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از اوپک است، بر لزوم تقویت نقش اوپک در بازار جهانی نفت تاکید کرد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله رئیسی دقایقی قبل به تهران بازگشت

رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه پس از سفر رسمی به دو کشور پاکستان و سریلانکا به تهران بازگشت.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعاً ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

کد خبر 747722

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی دقایقی قبل به تهران بازگشت
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد