Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@05:35:59 GMT

سیدابراهیم رئیسی وارد مجلس شورای اسلامی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۴۲۰۳

سیدابراهیم رئیسی وارد مجلس شورای اسلامی شد

رئیس جمهور ایران به منظور حضور در مراسم تحلیف وارد مجلس شورای اسلامی شد.  
به گزارش پول نیوز حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دقایقی قبل به منظور حضور در مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری وارد مجلس شورای اسلامی شد.

گفتنی است بر اساس آمار اعلام شده ۱۱۵ مقام رسمی از ۷۳ کشور جهان برای حضور در مراسم تحلیف اعلام آمادگی کردند؛ از بین این مقامات ۱۰ رئیس کشور در تراز سران کشورها، ۲۰ رئیس مجلس، ۱۱ وزیر خارجه، ۱۰ نفر از وزرای دیگر کشور‌ها و همچنین فرستاده ویژه و نواب روسای مجالس، روسای کمیسیون‌ها و هیأت‌های پارلمانی در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روسای مقامات ۱۱ سازمان بین‌المللی و منطقه‌ای، نماینده دبیرکل سازمان ملل، رئیس اوپک و مقاماتی از IPU، اتحادیه اروپا، اوراسیا، اتحادیه بین‌المجالس کشور‌های اسلامی و آسیایی، سازمان اکو، سیکا و D ۸ برای حضور در این مراسم دعوت شدند و اعلام آمادگی کردند.

منبع: خانه ملت

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیسی برای تأسیس یک شهر جهانی

رئیس‌جمهور دستور داد شهر جهانی «نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور» تأسیس شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن نامه این دستور رئیس‌جمهور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: «ماده واحده راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور که در جلسه ۸۹۶ مورخ ۱٤٠٢/١١/٢٤ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ٤٦١ مورخ ۱٤۰۲/۱۱/۱۷ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی بنا به پیشنهاد شورای هنر به تصویب رسیده است برای اجرا ابلاغ می‌شود.

ماده واحده با عنایت به تأثیر صنایع فرهنگی و خلاق در گسترش عناصر اصلی قدرت نرم کشورها متناسب با شرایط بومی و فرهنگی آنها و نیز تأثیر آن در رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار و نظر به اهمیت و نقش این گونه از صنایع بر سرمایه‌های فرهنگی و تمدنی ایران اسلامی در پیشرفت کشور و ذیل سند ملی توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به تأسیس شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور با اهداف ذیل اقدام کند:

الف ـ ایجاد سکوی یکپارچه تجارت و صادرات کالاها و خدمات مرتبط با حوزه فناوری‌های نرم، صنایع فرهنگی و خلاق.
ب  ـ ساماندهی تولید عرضه و بازاریابی کالاها و خدمات این حوزه.
ج ـ ایجاد و تثبیت اشتغال مرتبط با این حوزه.
د ـ تقویت و افزایش قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان.

تبصره ـ جزئیات طرح تأسیس این شهر جهانی شامل امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز، ساختار تشکیلاتی نحوه تأمین منابع مالی، پیشنهاد و تعیین دستگاه‌های همکار و سایر موارد لازم ظرف مدت دو ماه از تاریخ ابلاغ این ماده واحده، تهیه و برای بررسی به شورای هنر ارائه می‌شود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • رئیس شورای حفاظت آزمون‌: هیچ کنکوری متقلبی وارد دانشگاه نمی شود
  • زمان مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم اعلام شد
  • ۷ خرداد مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • دستور رئیسی برای تأسیس یک شهر جهانی
  • حمایت نمایندگان از عملیات موشکی سپاه پاسداران/ رئیس مجلس شورای اسلامی: سیلی ایران محکم و درس‌آموز بود
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: سیلی به اسرائیل درس‌آموز بود