Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:25:25 GMT

حسن یزدانی پس از کسب مدال نقره المپیک: عذرخواهی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۴۳۱۰

حسن یزدانی پس از کسب مدال نقره المپیک: عذرخواهی می‌کنم

به گزارش خبرنگار مهر از توکیو، حسن یزدانی امروز در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های المپیک توکیو به مصاف حریف دیرینه و اصلی خود، دیوید تیلور از آمریکا رفت که ۴ بر ۳ شکست خورد و به نقره رسید.

یزدانی در حالی که از حریف پیش بود در ۱۸ ثانیه مانده به پایان مبارزه اسیر حمله حریف شد و دو امتیاز از دست داد و بازنده این میدان بزرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که از این اتفاق بسیار ناراحت بود پس از دریافت مدال نقره و روی سکو رفتن هم حاضر به اظهار نظر در مورد کشتی هایش نشد و با گفتن یک جمله کوتاه سالن را ترک کرد. او فقط گفت: «عذرخواهی می کنم.»

کد خبر 5274655 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن یزدانی تیم ملی کشتی آزاد دیوید تیلور المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد محمدرضا گرایی جام حذفی حسن یزدانی محمدعلی گرایی تیم ملی والیبال ایران محمدهادی ساروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های بوکس تورنمنت جاده ابریشم باکو که از روز یکشنبه آغاز شده است، امروز (سه‌شنبه - ۷ فروردین ۱۴۰۳) بوکسور سبک وزن ایران موفق شد با پیروزی مقابل حریف خود، چهارمین مدال ایران در این رقابت‌ها را قطعی کند.

عصر امروز در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری به مصاف «اوروزبیکوف» از قرقیزستان رفت و مقابل این حریف به برتری رسید تا ضمن راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی، چهارمین مدال ایران (برنز) را در این تورنمنت قطعی کند.

پیش از این نیز در مبارزات روزهای گذشته، مهدی پرویزی، مصطفی ریگی و کسری طهماسبی با رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین روزهای کشتی در پیش است!
  • وضعیت تیم کشتی فرنگی امیدوارکننده است
  • حسن ضربه شد؛ پژمان رکب خورد!
  • وضعیت تیم کشتی فرنگی امیدوارکننده است/ المپیک برای همه سخت است
  • بوکسور تبریزی به نقره بسنده کرد
  • مريم طوسى فعلا تا بازيهاى آسيايى ٢٠٢٦ در پيست
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد