Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورود هیئت‌های سیاسی و پارلمانی خارجی و نیز شخصیت‌های کشوری و لشکری دعوت شده به مراسم تحلیف رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی آغاز شده است.

قدس آنلاین: ورود هیئت‌های سیاسی و پارلمانی خارجی و نیز شخصیت‌های کشوری و لشکری دعوت شده به مراسم تحلیف رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش آغاز شد.

تاکنون ده‌ها هیئت سیاسی و پارلمانی از کشورهای مختلف و نیز سازمان‌های بین المللی وارد کشور شده اند که به ترتیب وارد مجلس می‌شوند و با استقبال رئیس مجلس در جایگاه‌های مشخص شده استقرار می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیت‌های بلندپایه کشوری و لشکری و نیز مهمانان داخلی دعوت شده نیز وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوند.

به گفته سخنگوی هیئت رییسه مجلس، بر اساس آمار اعلام‌شده ۱۱۵ مقام رسمی از ۷۳ کشور جهان آمادگی خود را برای حضور در مراسم تحلیف اعلام کردند؛ از بین این مقامات ۱۰ رئیس کشور در تراز سران کشورها، ۲۰ رئیس مجلس، ۱۱ وزیر خارجه، ۱۰ نفر از وزرای دیگر کشورها و همچنین فرستاده ویژه و نواب رؤسای مجالس، رؤسای کمیسیون‌ها و هیئت‌های پارلمانی در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

همچنین رؤسای مقامات ۱۱ سازمان بین‌المللی و منطقه‌ای، نماینده دبیرکل سازمان ملل، رئیس اوپک و مقاماتی از IPU، اتحادیه اروپا، اوراسیا، اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی و آسیایی، سازمان اکو، سیکا و D ۸ برای حضور در این مراسم دعوت شدند و اعلام آمادگی کردند.

نمایندگان و شخصیت‌های برجسته ادیان و مذاهب مختلف جهان نیز برای حضور در این مراسم دعوت شده‌اند؛ شخصیت‌های مهم فرهنگی و اجتماعی جهان اسلام هم در مراسم تحلیف حضور پیدا خواهند کرد و برخی از این افراد از شب گذشته وارد تهران شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مراسم تحلیف رئیسی مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران مجلس شورای اسلامی سیاسی و پارلمانی مراسم تحلیف دعوت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس

دیگر خبرها

  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • هشدار درباره برگزاری اردو‌های تیم های تهرانی و فعالیت مدیربرنامه‌ها
  • مدیرمسئول سابق ایسنا مجرم شناخته نشد
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • رئیس فدراسیون در مراسم همسر زنوزی (عکس)
  • مناطق ممنوعه کوهنوردی آذربایجان‌شرقی در فصل بهار اعلام شد
  • فعالان اقتصادی پیشگامان ورود به عصر جدید علم و فناوری
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی