Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تصویری از رئیس جمهور در جلسه کمیته های تخصصی کرونا/ آماری از تولید، تحویل و توزیع واکسن برکت در حساب جهانپور / تبریک رضوی به مرد طلایی کشتی فرنگی

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور تصاویری از دیدار ایشان با مقامات خارجی را منتشر کرد:

" دیپلماسی فعال

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در دیدار‌های جداگانه با برخی مقامات خارجی و روسای نهاد‌های بین‌المللی، با تشریح رویکرد و اولویت‌های سیاست خارجی دولت سیزدهم، بر گسترش روابط با کشور‌های جهان در حوزه‌های مختلف بویژه تعاملات اقتصادی تاکید کرد.

در این دیدارها، خانم «بیسرا تورکویچ» وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین و آقایان «ساچا سرخیو لورمتی سولیز» دبیرکل «اتحادیه بولیواری ملل آمریکای ما» (آلبا)، «بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر امور خارجه و فرستاده ویژه سلطان عمان، «محمدطائر ذاکرزاده» رئیس مجلس تاجیکستان، «نورالدین جان اسماعیل اف» رئیس مجلس قانونگذاری عالی ازبکستان، «دنیس مونکادا» وزیر امور خارجه نیکاراگوئه، «حموده صباغ» رئیس مجلس سوریه، «محمد عبدالسلام» فرستاده ویژه دولت نجات ملی یمن، «ابراهیم محمد» وزیر گردشگری غنا، «کایرات ساریبای» مدیر اجرایی دبیرخانه کنفرانس تعامل و اعتمادسازی آسیا (سیکا)، «رخلیو مایتا» وزیر امور خارجه بولیوی، «سینی عمرو» رئیس مجلس نیجر، «محمد صادق سنجرانی» رئیس مجلس سنای پاکستان و «ریکاردو منندز پیریتو» معاون رئیس جمهور ونزوئلا ضمن تبریک انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور جدید از سوی ملت ایران، با استقبال از رویکرد دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی، بر گسترش و تعمیق روابط دو جانبه و تلاش برای افزایش مبادلات تجاری تاکید کردند."

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی کسب مدای طلای گرایی و مدال نقره داوودی در المپیک توکیو را تبریک گفت:

" محمدرضا گرایی قهرمان دلاور شیرازی کشتی با کسب مدال طلا و شکست سه قهرمان جهان در مسیر رسیدن به این مدال، مردم ایران را خوشحال کرد؛ این موفقیت را به این قهرمان عزیز، مربیان او و خانواده محترم ایشان تبریک می‌گویم و امیدوارم که در سال‌های آتی شاهد موفقیت‌های روزافزون ورزش ایران و رشته کشتی در میادین جهانی باشیم. ⁣


همچنین کسب مدال نقره رشته وزنه برداری توسط ورزشکار قهرمان آقای علی داوودی را نیز به ایشان، مربیان او و خانواده محترم این ورزشکار عزیز تبریک می‌گویم. ⁣"

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دولت دوازدهم تصویری را از کتاب راز سر به مهر منتشر و در این باره نوشت:

" از بزرگواری همه شما و‌مردم خوب ایران بسیار سپاسگزارم. استقبال پرمهر شما از "راز سر به مهر" در حدی بوده که مؤسسه اطلاعات چاپ دوم را سفارش داده است."

رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک تصاویری را از اعطای پاداش پای سکوی قهرمانان روز گذشته المپیک منتشر کرد:

سید عباس موسوی، سفیر ایران در آذربایجان از سفر هیئت بلندپایه این کشور به ایران برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری خبر داد:

" دقایقی پیش هیات بلندپایه جمهوری آذربایجان متشکل از رئیس مجلس ملی، معاون نخست وزیر و معاون وزیر خارجه این کشور برای شرکت در مراسم تحلیف دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران عازم تهران شد. روابط دوستانه و برادرانه همسایگان دائمی است."

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی محمد جواد ظریف سیاسیون ایران سید ابراهیم رئیسی وزیر امور خارجه رئیس جمهور رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید

به گزارش «تابناک» به نقل از یورونیوز، کاتز در این ویدیو که در آن گروهی از شهروندان در حال مراسم عزاداری محرم هستند تاکید می‌کند که خطر ایران بسیار نزدیک است و باید هرچه سریعتر مقابل این کشور ایستاد. او همچنین در این پست توییتری به سه زبان انگلیسی، عبری و فرانسوی جمله «همین حالا ایران را متوقف کنید پیش از آنکه خیلی دیر شود» را نوشته است.

مشخص نیست ارتباط این ویدیو به ایران چیست و حضور گروهی از شهروندان در مراسم عزاداری و سینه‌زنی با خطرات برآمده از ایران چه ارتباطی دارد. 

او در پایین پست خود آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و همچنین وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان را نیز منشن کرده است. 

در این ویدیو وزیر خارجه اسرائيل تلاش کرده ایران را به عنوان خطری بزرگ برای جهان به تصویر بکشد و در آن تصاویری از برج ایفل دیده می‌شود در حالی‌که گروهی از مسلمانان فریاد الله اکبر سر می‌دهند.

دیگر خبرها

  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دو کشور است
  • وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی