Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهرالله رخشانی مهر روز پنجشنبه در آیین بازدید از فضاهای آموزشی در حال ساخت شهر زلزله زده سی سخت اظهار داشت:  شتاب بخشی لازم در عملیات بازسازی و مقاوم سازی فضاهای آموزشی شهر زلزله زده سی سخت انجام شده است. 

وی افزود: چهار فضای آموزشی شهر زلزله زده سی سخت نیازمند مقاوم‌ سازی، ۲۶ فضا نیازمند تعمیرات جزئی و اساسی و هشت فضا نیز نیازمند تخریب و بازسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رخشانی مهر بیان کرد: عملیات بازسازی، مقاوم ‌سازی و تعمیر این ۳۸ فضای آموزشی شهر زلزله زده سی سخت از نیمه دوم اسفندماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد. 

عملیات اجرایی هنرستان شبانه ‌روزی دخترانه شهر زلزله زده سی سخت با نام «نرگس» در حاشیه این بازدید و با اعتباری افزون بر ۲۱۰ میلیارد ریال آغاز شد. 

تفاهم نامه همکاری با جامعه نیکوکاری «ابرار» برای ساخت هنرستان شبانه روزی دخترانه «نرگس» شهر زلزله زده سی سخت نیز در حاشیه  این بازدید منعقد شد. 

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند. 

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است. 

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌ سخت، ۱۹ کیلومتری کمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است. 

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج وزارت آموزش و پرورش زلزله در سی سخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کهگیلویه و بویراحمد یاسوج وزارت آموزش و پرورش زلزله در سی سخت شهر زلزله زده سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین مقاوم سازی مسکن در اردبیل ۶۴ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، حامد کیخسروی بعدازظهر شنبه در نشست مشترک با امام جمعه و فرماندار شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: میانگین مقام سازی مساکن روستایی در کشور ۵۶ درصد است که در استان اردبیل این میانگین ۸ درصد بالاتر از متوسط کشوری است.

وی با اشاره به فشردگی و تنوع فعالیت های عمرانی و زیربنایی بنیاد مسکن در سال گذشته خاطرنشان کرد: ۲۴۰ پروژه سال گذشته در روستاهای ۱۲ شهرستان استان اردبیل اجرایی شد و ما از اعتبارات ملی، شهرستانی و سایر منابع بهره گرفتیم تا این پروژه ها را با اعتباری بالغ بر ۳۸۵ میلیارد تومان اجرایی کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل ادامه داد: ۷۳۰ هزار تن عملیات آسفالت ریزی و زیرسازی معابر روستایی در سال گذشته انجام شد و با وجود گستردگی کار بنیاد مسکن در امدادرسانی به سیل زدگان موفق شدیم این طرح ها را عملیاتی کنیم.

کیخسروی افزود: در قالب طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ۵ هزار و ۸۰۰ واحد در مرحله اجراست که امسال تعدادی از آنها تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: در روستاها نیز واگذاری زمین به شکل ۹۹ ساله و در قطعات ۳۰۰ متری در حال انجام است و در راستای طرح جوانی جمعیت و مسکن اولی ها زمین های تفکیکی در روستاها در اختیار سازندگان قرار می گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اضافه کرد: به رغم جاری شدن سیل در بیله سوار، گرمی، انگوت، اصلاندوز و مشگین شهر ما به سرعت حواشی این حادثه را جمع کردیم و موفق شدیم در سریعترین زمان عملیات لایروبی، آواربرداری و ساخت واحدهای مسکونی را شروع کنیم.

کیخسروی گفت: بنیاد مسکن نهاد عمومی غیردولتی است و ما بدون وابستگی به منابع دولتی سعی می کنیم با همراهی دهیاری ها و شوراها طرح های متنوعی را در حوزه آسفالت ریزی، جدول گذاری و طرح های هادی عملیاتی کنیم.

سهیمه ۷۵۰۰ واحدی مقاوم سازی مسکن روستایی در سال جاری

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار کرد: سال گذشته ۴ هزار واحد مسکن از محل مقاوم سازی در روستاها اجرایی و عملیاتی شد و امسال سهمیه استان ۷ هزار و ۵۰۰ واحد است.

کیخسروی تصریح کرد: برای این واحدها تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت می شد که امسال این رقم به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافت تا در اقساط ۲۰ ساله و نرخ سود ۵ درصد به متقاضیان پرداخت شود.

وی به توزیع قیر رایگان برای عمران و آبادانی روستاها و اجرای طرح منظومه های روستایی اشاره کرد و گفت: در بخش شاهرود به صورت نمادین طرح منظومه های روستایی با رویکرد توانمندسازی روستائیان در ابعاد مختلف در حال اجراست.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خاطرنشان کرد: در این طرح سعی بر ایجاد فرصت اشتغال و کارآفرینی روستائیان است و از محل تبصره ۱۸ تسهیلات کم بهره در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

کیخسروی در پایان دهه حساب ۱۰۰ امام و اهمیت این موضوع در تولید مسکن برای محرومان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در شهرستان مشگین شهر ما خیرین نیک اندیشی را داریم که در این طرح همراه و یاریگر ما بوده اند.

کد خبر 6083818

دیگر خبرها

  • بهاباد امروز لرزید
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند
  • مروری برچند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خوی آذربایجان‌ غربی
  • زلزله ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند
  • میانگین مقاوم سازی مسکن در اردبیل ۶۴ درصد است