Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات روز چهاردهم المپیک ۲۰۲۰ توکیو، فردا (جمعه) برگزار خواهد شد که طی آن سه کشتی‌گیر ایران روی تشک می‌روند. به گزارش ایسنا، در چهاردهمین روز از المپیک ۲۰۲۰ توکیو تنها ملی‌پوشان کشتی آزاد ایران به مصاف رقبای خود می‌روند. دو کشتی‌گیر در اوزان ۶۵ و ۷۹ کیلو گرم در دور یک هشتم نهایی کار خود را آغاز می کنند و امیرحسین زارع هم که امروز از صعود به فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم بازماند، فردا در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز روی تشک می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه کشتی‌گیران به شرح زیر است:

مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم در دور نخست ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه مقابل هایتم داخلای از تونس به روی تشک می رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده آکماتالیف از قرقیزستان و باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند مبارزه می‌کند. حاجی علی یف قهرمان سابق جهان از آذربایجان در گروه قیاسی قرار دارد اما گاجی مراد رشیداف دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان از روسیه و تاکوتو اتوگورو دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۸ از ژاپن در سمت دیگر جدول جای گرفته اند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در دور نخست حدودا از ساعت ۷ صبح جمعه مقابل الیزابر اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان کشتی می‌گیرد و در صورت برتری، در یک چهارم نهایی مقابل برنده عبدالرشید سعدالله‌یف دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از روسیه و شریف شریف اف دیگر قهرمان جهان و المپیک از آذربایجان مبارزه می‌کند. کایل اسنایدر از آمریکا در سمت دیگر جدول کار چندان سختی تا فینال پیش رو ندارد.

امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم  برای کسب مدال برنز حدود ساعت ۱۵ و ۲۵ دقیقه به مصاف برنده مسابقه بین کشتی گیران چین و مصر می رود.

انتهای پیام 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی المپیک 2020 توکیو کشتی دارنده مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای فینال تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان امروز با حضور دو نماینده از کشورمان پیگیری شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف‌ از ازبکستان و الیاس ماگمادوف‌ از روسیه را شکست داده بود در دیدار فینال به مصاف ساتی‌بالدو از قرقیزستان رفت و با قبول شکست به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی که پیش از این در برابر روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ و توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسیده بود در دیدار پایانی مقابل رمضان‌ دادایف‌ از روسیه شکست خورد و به مدال نقره رضایت داد.

پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود.

با این حساب تیم ۱۱ نفره ایران در این رقابتها با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، محمد نورانی، کسری طهماسبی، میثم قشلاقی، سالار رادمرد، علی فتحی و روزبه صفری؛ بوکسورهای اعزامی ایران به این تورنمنت بودند.

فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی به‌همراه فونتس و مهدی طلوتی نیز اعضای کادر فنی تیم ملی بودند.

کد خبر 6085676

دیگر خبرها

  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • سهمیه کشتی فرنگی درالمپیک کامل شد/کدام ملی‌پوشان به پاریس می‌روند
  • کولاک علیرضا مهمدی؛ ۶ سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم