Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکلیف سردار آزمون برای فصل آینده امروز مشخص می‌شود.

سردار آزمون امروز به احتمال فراوان بازیکن تیم زنیت باقی می‌ماند.

به گزارش طرفداری، رسانه Bobsoccer روسیه نوشت:

ممکن است آزمون پس از مشورت با قربان بردیف، پدر معنوی و سرمربی سابقش در تیم‌های روبین‌کازان و روستوف تصمیم نهایی را برای ماندن در زنیت یا ترک این تیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون در صورت تمدید قراردادش با زنیت سن‌پترزبورگ  این فرصت را خواهد داشت تا با این تیم همچنان در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. این مهاجم ایرانی  امروز باید بازی در زنیت یا انتقال به لیگ قدرتمندتری در اروپا را برگزیند،  البته بایرلورکوزن تنها تیمی است که سردار آزمون را می‌خواهد، ان با اما و اگر.

زنیت در صورت جدایی سردار آزمون و انتقال دریوسی باید بازیکنان قدرتمندی را برای تقویت خود در فصل جدید جذب کند. هرچند اخباری درباره تمایل زنیت برای جذب مهاجم برزیلی هرتابرلین آلمان و هافبک کلمبیایی اورتون انگلیس منتشر شده‌اند که هیچ‌کدام صحت ندارند.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس ایستگاه هنر طرفداری با احسان افشاری: با حواشی استقلال، قهرمان نشدن قابل پیش بینی بود؛ همین سومی از تدبیر مجیدی است لحظه به لحظه با فریادهای حسن یزدانی پس از شکست سردار آزمون یکی از گزینه های خط حمله اینتر / گاتزتا پیگیری تمرینات رئال مادرید با ماسک مخصوص روی صورت بازیکنان با انتقال گریلیش به منچسترسیتی؛ رکورد گران ترین خرید در تاریخ لیگ برتر انگلیس شکسته می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها

سردار آزمون به یکی از گزینه‌های دسترس رم در روزهای آینده تبدیل خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رم پرس ایتالیا؛ سردار آزمون با پایان یافتن دوره مصدومیت که در دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران رخ داده بود، به تمرینات گروهی رم بازگشت.

 در حالی که رم آماده بازی پنجشنبه شب لیگ اروپا برابر میلان می‌شود، این تیم خبر خوبی درباره وضعیت مهاجم ایرانی دریافت کرده است. زمان بهبودی سردار آزمون به طور دقیق مشخص نیست اما بازگشت او به تمرینات نشان دهنده در دسترس بودن این مهاجم در روزهای آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • پدر فوتبالی سردار آزمون در یک‌قدمی نیمکت تراکتور
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • مرد نام‌آشنا دوباره سرمربی تراکتور می‌شود
  • سرمربی بعدی تراکتور را می‌شناسید
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها