Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جماران،   آیت الله آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و علی لاریجانی رییس سابق مجلس در مراسم تحلیف هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران حضور ندارند.

طبق تصاویری که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی منتشر شده است صادق آملی لاریجانی و علی لاریجانی در مراسم تحلیف سیدابراهیم رییسی که دقایقی پیش آغاز شد، حضور ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین رییسی، فردا به عنوان رییس جمهور سوگند یاد می‌ کند / جزییات مراسم تحلیف هشتمین رییس جمهوری ایران صدور احکام انتصابات از سوی رییسی پس از مراسم تحلیف است جزییات جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در مجلس تکذیب خبر انتصاب معاون اول رییسی ورود میهمانان خارجی مراسم تحلیف رییسی + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تحلیف مراسم تحلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، وظیفه مهم مسئولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دادستان کل کشور امروز در مراسم معارفه رییس کل جدید دادگستری مازندران در ساری گفت: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، وظیفه مهم مسئولان است..


حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد از مازندران به عنوان استان حساس بدلیل برخورداری از منابع طبیعی، دریا و تولید محصولات کشاورزی با اراضی ارزشمند نام برد و گفت: کشاورزان با منابع طبیعی مشکل دارند و برخی سودجویان به اراضی دست درازی می‌کنند و با تعییر کاربری غیر مجاز به تولید آسیب می‌زنند.

او از رییس کل جدید دادگستری استان و مسئولان استان خواست جلوی تغییر کاربری غیر مجاز را بگیرند تا تغییری در منابع طبیعی صورت نگیرد.

دادستان کل کشور تاکید کرد: استاندار با انگیزه اشتغالزایی نگذارد محیط زیست تخریب شود.
حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد گفت: صدور مجوز با نمایندگان مجلس نیست که آنها دخالت می‌کنند. برای گرفتن رای در انتخابات، محیط زیست را تخریب نکنید. ما قطعا نخواهیم گذاشت تا مجوز غیر قانونی داده شود.
وی خاطر نشان کرد: در برخی استان‌ها به یک فرد مجوز ۳۰ شرکت داده می‌شود در حالی که تخصصی ندارد. نباید امکانات بی مورد به یک نفر داده شود و باید مدیریت شود.
دادستان کل کشور گفت:قضات دارند چه کاری انجام می‌دهند هدف قضات برخورد خصمانه و بلاگ مجرمان است. هدف اصلاح است که قضات باید در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد با قدردانی از زحمات رییس کل سابق دادگستری استان، استفاده از افکار نو و تحولی را علت این جابجایی اعلام کرد و از پوریانی به عنوان مدیر پاک دست نام برد که امتحان خود را پس داده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران هم در این مراسم از حمله موشکی سپاه پاسداران به رژیم غاصب صیهونیستی قدردانی کرد.
آیت الله محمدی لایینی گفت: قوه قضاییه و دستگاه‌های فرهنگی فعالیت‌های خود را به خوبی انجام دهند.
او از خدمات حجت الاسلام اکبری به عنوان نیروی اخلاق مدار و قانون محور تشکر کرد و برای آقای پوریانی رییس کل جدبد آرزوی توفیق روزافزون کرد.
نماینده ولی فقیه در مازندران ورودی زیاد پرونده‌ها را عامل اطاله دادرسی دانست و گفت: زیادی پرونده‌ها و شکایت‌ها زیبنده مردم مازندران نیست.
وی خواستار فعالیت‌های فرهنگی برای کاهش پرونده‌ها شد.
آیت الله محمدی لایینی افزود: اگر اصناف عدالت محور باشند و همه کار‌های خود را به درستی انجام دهند پرونده‌های شکایت کم می‌شود.

استاندار مازندران نیز در آیین معارفه رییس کل جدید دادگستری مازندران، پیروزی افتخارآفرین سپاهیان انقلاب اسلامی با فرماندهی رهبر معظم انقلاب را که بی نظیرترین جنگ مدرن نظامی برای پاسخ به گستاخی‌های مکرر رژیم صیهونیستی بود را تبریک گفت و افزود: نقش محوری نظام با محوریت امام خمینی (ره) و با استمرار رهبری نایب امام زمان برای آزادگان جهان ثبت شد.
حسینی پور افزود: این اقتدار برگرفته از خون شهدا و نهصت انقلاب اسلامی است. وعده مقام رهبری که اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید جهان نظاره گر سقوط رژیم صیهونیستی است.
او از حجت الاسلام اکبری به عنوان مرد اخلاق نام برد که با اقتدار، عدالت را در استان برقرار کرد.
استاندار از رییس کل جدید به عنوان نماد خدمت و نواوری نام برد که با برنامه تحولی در توسعه اقتصادی و مردم سازی با همدلی با دستگاه‌های اجرایی این اتفاق بزرگ رقم خواهد خورد.

رییس کل سابق دادگستری مازندران هم در این مراسم با تشکر از دستگاه‌های امنیتی، نظامی و اجرایی گفت: اگر قصوری در کار‌ها صورت گرفته عذر خواهی می‌کنم.
حجت الاسلام اکبری، اطاله دادرسی را موجب شکوه مردم دانست که با تلاش اداره کل و حمایت قوه امروز از این اطاله کاسته شد
او با اشاره به اینکه در بحث حقوق عامه با موضوع منابع طبیعی تلاش‌های ارزشمندی شد افزود: در پرونده زمین‌های آق مشهد ساری ۵۰۰ هکتار جنگل‌های ارزشمند هیرکانی با حکم مرجع قضایی و تایید دیوان به منابع طبیعی بازگشت.

 

 در این مراسم با قدردانی از زحمات پنج ساله حجت الاسلام اکبری، آقای پوریانی به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان مازندران معرفی شد.

دیگر خبرها

  • رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟
  • رییسی: ایستادگی یمن در بازدارندگی جنایات رژیم اسراییل موثر بود
  • آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • آملی لاریجانی: دنیا فهمید که صبر ایران حدی داشت
  • آملی لاریجانی: قدرت جمهوری اسلامی عیان شده است
  • صادق لاریجانی اسرائیل را تهدید کرد /هشدار داده بودیم اما توجه نکردید!
  • سرپرستان نواب رییسی فدراسیون چوگان معرفی شدند
  • اولین واکنش رییسی به حمله ایران به اسراییل
  • جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، وظیفه مهم مسئولان