Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، جذابترین اخبار منتشر شده در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مورخ پنجشنبه ۱۴ مردادماه را با تیتر و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

بحران کم آبی و خشکسالی در خراسان شمالی جولان می‌دهد؛ گرمای شدید و در پی آن کم آبی، زمین‌های تشنه خراسان شمالی را تشنه‌تر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خشکسالی به عنوان بی سروصدا‌ترین بلایای طبیعی در مقابل سیلاب به عنوان یکی از پر صدا‌ترین بلایا قرار گرفته است.این موضوع با تیتر "نقش و نگار خشکسالی بر پهنه خراسان شمالی" منتشر  شده است.

در آذربایجان شرقی اینجا شهر سردرود پایتخت تابلوفرش جهان نام‌گرفته است؛ شهری با تابلوفرش‌های نفیس و زیبا که جلوه‌های زیبای طبیعت را در دل تاروپود خود به تصویر می‌کشد.ساکنان شهر سردرود، دوستی دیرینه با هنر بافت تابلوفرش دارند و اکثر هنرمندان این مرزوبوم، از سنین کودکی روز‌های بسیاری را پشت دار‌های قالی سپری کرده‌اند، اما این روز‌ها از مشکلات متعددی صحبت می‌کنند که ممکن است تهدید جدی برای پایتخت تابلوفرش جهان باشد.موضوعی که با تیتر" آینده‌ای مبهم در انتظار پایتخت «تابلو فرش» جهان!" منتشر شده است.

نقش و نگار خشکسالی بر پهنه خراسان شمالی

اهدای دو مدال طلای جواد فروغی به موزه آستان قدس رضوی

کاخ خورشید؛ یادگاری گران‌بها از نادر شاه افشار+ تصاویر

نکونام رفتنی است یا می ماند؟

۵ فروند لنج در بندر گناوه طعمه آتش شد

ظرفیت تخت‌های کرونایی مازندران تکمیل شد

عملیات پایش تنگه هایقر همچنان ادامه دارد

افتتاح دویست و دومین بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه در هیرمند

بازگشایی محور هراز تا بعد ازظهر امروز

شهدای آتش سوزی هایقر در آغوش خاک آرام گرفتند

 

کیش یک هفته تعطیل می شود

آینده‌ای مبهم در انتظار پایتخت «تابلو فرش» جهان!

جواهری در اصفهان برای هنرمندان صنایع دستی +فیلم

تفریحات آخر هفته ای که آخرین تفریح خیلی ها شد

ماجرای پورشه‌های وارداتی در نوشهر به کجا رسید؟ 

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذابترین ها پربازدیدها خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که پایداری جو حداقل تا اواسط هفته آینده در سطح منطقه ادامه دارد.   وی افزود: دیروز وزش باد‌های شمالی را در استان داشتیم که در کانال هیا بادی همچون کوهین و تاکستان سرعت وزش باد بیشتر بود.   کارشناس هواشناسی استان گفت: از امروز تا اواسط هفته آینده جریانات شمالی است ولی از سرعت وزش باد‌های کاسته می‌شود، به لحاظ دمایی هم در این مدت شیب ملایم افزایش دما را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری در پی بارندگی‌های بهاری
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • هیئت اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • اجرای حکم یک روزنامه‌نگار
  • خشکسالی در کمین این استان‌ها
  • پسران معاون سابق قوه قضائیه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزئیات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده‌های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟