Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین،  رییس جمهوری پس از ادای سوگند  گفت: طلوع انقلاب اسلامی ایران، سرفصل نوینی از آزادی، مشارکت سیاسی و مردم سالاری را در تاریخ کشورمان به ثبت رسانید.

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان میثاق ملی، دراصل ششم، همه نهادهای حاکمیتی را محصول اراده و رای مردم دانسته است.

 اینک، در چهاردهم مرداد ۱۴۰۰، بار دیگر اراده ملت تجلی پیدا کرده است تا این خدمتگزار، به آرمانهای والایی سوگند وفاداری یاد کند که ۴۳ سال پیش، توسط مردم ایران به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه به ثمر نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم برای پیمودن مسیر نورانی انقلاب، عزمی راسخ دارند. اراده آنها، قرارگرفتن کشور در مسیر عدالت و پیشرفت و آزادی و عزت است.

 سرنوشت ایران بزرگ، به همت امتِ تاریخ ساز و به رهبری امامِ خداشناس، متحول گردید و ملت ایران، به واسطه انقلاب اسلامی، زنجیرِ اسارتِ زورگویان را از دست و پای خود باز کرد و بر سرنوشت خود حاکم گردید. در برابر شرق و غرب ایستاد تا ثابت کند مردمسالاری دینی، شیوه نوینی از حکمرانی است که می‌تواند «استقلال و آزادی»، «دین و دنیا» و «سنت و پیشرفت» را در کنار هم، به ارمغان بیاورد.

 ایرانِ بزرگ، ایرانِ پرافتخار و ایرانِ تاریخ ساز، در حالی وارد قرن جدید می‌شود که بیش از چهل سال است خورشیدِ مردم سالاری دینی در آن طلوع کرده و اکنون در دوره تعالی و تکمیل حرکت خود، در آغاز گام دوم قرار دارد.

 دولتِ جدید، امروز بر بلندایی ایستاده که تمدنی جهانی با چندین هزار سال پیشینه، آن را ساخته است. فرهنگی که قرن‌ها در تاریخ بشریت، پیشرو بوده و با ترکیبِ یکتاپرستی و پیشرفت، الگویی از زیست معنوی را ارائه داده است. فرهنگ و تمدن ایرانِ بزرگ، آنگاه که پذیرای اسلام شد، همین الگویِ پیشرفت را بازآفرینی کرد و سرآمد دانش و ادب جهان گردید.

 ملتِ بزرگ ِایران، اکنون بر فراز این قلّه بلند ایستاده و «خشنود» از انتخابهای تاریخی خود، به «چشم‌انداز امیدبخشِ پیش رویِ کشورش، می‌نگرد؛

«ایرانِ جدید، ایرانِ قرن پانزدهم»

اراده ملت بزرگ ایران، در حالی این حماسه بزرگ را آفرید و جلوه‌ای «رَشک برانگیز» از نظام مردم سالاری دینی را در تاریخ معاصر، به رخ جهانیان کشید که در اوج دشمنی بدخواهان ملت ایران از تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی تا جنگ روانی گسترده و دشواریهای ناشی از شیوع گسترده کرونا، قرار داشتیم.

 نیک می‌دانیم که انتخابات، "نقطۀ آغازِ" مشارکتِ مردم است، نه"نقطۀ پایانِ" آن؛ و دولت مردمی به دنبال تحقق خواست مردم و پیام آنان در این انتخابات خواهد بود.

این خبر تکمیل می شود...

پربیننده ترین رییسی، فردا به عنوان رییس جمهور سوگند یاد می‌ کند / جزییات مراسم تحلیف هشتمین رییس جمهوری ایران صدور احکام انتصابات از سوی رییسی پس از مراسم تحلیف است جزییات جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در مجلس تکذیب خبر انتصاب معاون اول رییسی ورود میهمانان خارجی مراسم تحلیف رییسی + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ابراهیم رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ کشاورزان اردیموسی در سرعین با مشارکت جمعی در لایروبی رودخانه و آماده سازی زمین‌های کشاورزی، به دنبال تحقق شعار سال در افزایش تولید با مشارکت مردم هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رییسی : برای صدور خدمات فنی و مهندسی و مشارکت در پیشرفت سریلانکا آمادگی داریم
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • وزیر اقتصاد: اتفاقی نشدنی تحقق یافت
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت