Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@16:32:31 GMT

یزدانی:شرمنده ملت ایران هستم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۴۶۹۹

یزدانی:شرمنده ملت ایران هستم

حسن یزدانی پس از نایب قهرمانی در المپیک توکیو گفت: شرمنده مردم شدم. ناطقان: به توکیو، حسن یزدانی پس از شکست برابر تیلور در بازی های المپیک توکیو و کسب مدال نقره، با ناراحتی زیاد روی سکو المپیک آمد.





یزدانی پس از آن وارد میکسدزون شد و در حالی که ناراحت بود فقط گفت: شرمنده مردم شدم حلالم کنید.

زمانی که رسانه ها از او خواستند بیشتر صحبت کند عذرخواهی کرد و سپس راهی سالن گرم کردن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





منبع: ایسنا

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به این زوج دفاعی سپاهان عادت کنید

به گزارش ورزش سه، ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در برخی از دیدارهای این تیم از برایان دابو در خط دفاعی استفاده می‌کرد و کمتر پیش آمده بود که به زوج سیاوش یزدانی و هادی محمدی به طور همزمان اعتماد کند.

او پس از مصدومیت محمد دانشگر باید تصمیم گیری می‌کرد تا از کدام بازیکنان در خط دفاعی این تیم استفاده کند، در نیم فصل نخست برایان دابو و محمد قربانی هافبک‌های این تیم هم در خط دفاعی استفاده شدند و این نشان از عدم ثبات دفاعی در تیم سپاهان دارد.

دربی اصفهان ترکیب جدیدی از خط دفاعی سپاهان بود که به نظر می‌رسد در هفته های آینده شاهد حضور این دو بازیکن خواهیم بود، هادی محمدی و سیاوش یزدانی هنوز با فرم ایده‌آل خود فاصله دارند اما تمام دارایی مورایس در خط دفاعی این دو مدافع تخصصی هستند.

عملکرد آنها در این مسابقه تاثیرزیادی دارد تا سرمربی سپاهان بازهم به این بازیکنان اعتماد کند و از آنها استفاده کند یا اینکه دست به تغییرات بزند و از هافبک‌های تیمش در ترکیب اصلی این تیم استفاده کند.

دیگر خبرها

  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • به این زوج دفاعی سپاهان عادت کنید
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • رونی کولمن ایرانی باخت، همه چشم‌ها به یزدانی و قاسم‌پور
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت