Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@02:25:08 GMT

اعضای هیأت رئیسه شوراهای شهر املش و رانکوه انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۴۷۰۷

اعضای هیأت رئیسه شوراهای شهر املش و رانکوه انتخاب شد

به گزارش ایرنا، روز پنجشنبه اعضای هیأت رئیسه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر املش و رانکوه در فرمانداری املش با برگزاری انتخابات مشخص شدند.

آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر املش و رانکوه با حضور اعضای جدید شوراها به ریاست استاندار گیلان از طریق ویدئو کنفرانس به صورت سراسری برگزار شد.

در این جلسه محمد ذکری به عنوان رئیس شورای شهراملش، مجید مالک به عنوان نایب رئیس شورا، فاضل رضوان نیا به عنوان خزانه دار، محمدقانع به عنوان منشی و اصغر جانعلی‌پور به عنوان سخنگوی شورا اسلامی شهر املش انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با برگزاری انتخابات، محمدگل باز جوریابی به عنوان رئیس شورای شهر، وحید طاهری نایب رئیس، سعید اعتمادنیا خزانه دار، اسماعیل علیدوست منشی و مرتضی آقاجانی به عنوان سخنگوی شورای شهر رانکوه انتخاب شدند.

شهرستان املش با ۲ بخش مرکزی ور انکوه و با جمعیت ۴۴ هزار نفر در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها شورای شهر گیلان املش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر گیلان املش شورای شهر گیلان املش شورای شهر شهر املش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کمیته سازماندهی سومین مسابقه بین المللی آسیای ادبی ۲۰۲۴ کشور قزاقستان بخیت رستم اف، حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد.

در متن ابلاغ نظرخواه علیسرایی آمده است:

با آگاهی از مهارت‌های حرفه‌ای، شایستگی، صداقت و درستی شما، این افتخار را داریم که به عنوان عضو و رئیس هیئت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در مسابقه بین‌المللی ادبی «آسیای ادبی - ۲۰۲۴» که به مناسبت (۱۱۵۵ سالگرد فارابی اختصاص دارد و دوستی مردم ۲۰۲۵) منصوب می‌شوید.

گفتنی است، با پیشنهاد نظرخواه علیسرایی در دومین مسابقه بین‌المللی آسیای ادبی ۲۰۲۳ بخش زبان فارسی به آن مسابقه افزوده شد و این بار نیز به پیشنهاد این شاعر و داستان نویس گیلک و جهت ارج نهادن به زبان و هویت فرهنگ گیلکان و شناساندن فرهنگ گیلان به سایر جوامع بین المللی، بخش زبان گیلکی نیز به این مسابقه بین‌المللی آسیای ادبی ۲۰۲۴ اضافه شد.

کد خبر 6080903

دیگر خبرها

  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • دولت ۳ لایحه به مجلس ارسال کرد
  • اعضای هیأت رئیسه کیک بوکسینگ imao آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • طرح سئوال از شهردار رودان کلید خورد
  • رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه‌تجارت
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور