Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مسابقات دوچرخه سواری کایرین زنان در المپیک توکیو، لورین فن ریسن، دوچرخه سوار هلندی، به زمین افتاد و با یک دوچرخه سوار دیگر برخورد کرد تا به بیمارستان منتقل شود.

به گزارش "ورزش سه"، امیدهای لورین فن ریسن، دوچرخه سوار هلندی، برای کسب مدال کایرین المپیک زنان، پس از یک تصادف سرعت بالا با کیتی مارچنت بریتانیایی در روز پنجشنبه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در مسابقه یک چهارم نهایی فن ریسن کنترل چرخ جلوی خود را از دست داد و وارد مسیر مارچنت شد و هر دو دوچرخه سوار به زمین افتادند.

فن ریسن برای دقایقی در پیست تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت و سپس او را برای معاینات بیشتر با برانکارد از پیست خارج کردند.

تیم هلند هنوز خبر رسمی از وضعیت فن ریسن منتشر نکرده است، اما رسانه های هلندی گزارش دادند که این ورزشکار 33 ساله که به نظر می رسد مدت کوتاهی بیهوش شده بود، قبل از انتقال به بیمارستان به هوش آمده است.

در همین حال شان براسپنینکس  هم تیمی فن ریسن هلندی، در فینال نمایش درخشانی را برای کسب مدال طلا انجام داد.

براسپنینکس گفت که او سعی کرد پیامی به فن ریسن ارسال کند اما باید سریع تمرکز خود را روی تلاش برای گرفتن مدال می گذاشت.

 

 

براسپنینکس به خبرنگاران گفت: "مربی هوگو هاک گفت که پزشک تیم ما همراه او است. او به من گفت که فن ریسن مراقبت های خوبی دریافت می کند.

من نگران فن ریسن بودم، او به بیمارستان رفت، اما در آن لحظه من باید نگرانی هایم را فراموش کرده و روی خودم تمرکز می کردم.

می دانم که این هم بخشی از (مسابقات دوچرخه سواری) است اما این چیزی است که شما واقعاً نمی خواهید اتفاق بیفتد."

 

 

مارچنت، دوچرخه سوار بریتانیایی که فن ریسن به او برخورد کرد، موفق شد دوباره برخیزد و مسابقه را به پایان برساند اما نتوانست راهی مرحله نیمه نهایی شود.

مارچنت به خبرنگاران گفت: "امروز روز من نیست. همه ما در داخل کمی با هم درگیر بودیم و مطمئن نیستم کسی به لورین ضربه زده باشد یا چنین چیزی اما او درست جلوی من زمین خورد و من جایی برای رفتن نداشتم."

مارچنت گفت که برای مسابقه سرعت انفرادی روز جمعه برمی گردد و گفت: "من کمی ضرب دیدگی و کبودی دارم، اما خوبم."

 

 

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو دوچرخه سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اورژانس فارس گفت: ۵ نفر از اعضای یک خانواده که از کوه‌های اطراف شهر شیراز اقدام به جمع آوری قارچ و استفاده از آن کرده بودند، دچار مسمومیت شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت علی اصغر  شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
افراد مشکوک به مسمومیت با قارچ در شیراز می‌توانند به بیمارستان حضرت علی اصغر واقع در انتهای خیابان سمیه، روبروی هتل هما و در شهرستان‌ها به بیمارستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

همه قارچ‌ها خوراکی نبوده و بعضی سمی و بسیار خطرناک هستند و باید از چیدن، خریدن و خوردن قارچ‌های روئیده شده در طبیعت، کوه و دشت پرهیز و تنها از قارچ‌های خوراکی پرورش یافته در کارخانه‌های معتبر استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی