Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@06:47:38 GMT

اراده مردم بر استقرار عدالت، پیشرفت و آزادی در کشور است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۴۸۲۸

‍‍‍‍‍‍

رئیس‌جمهور گفت: طلوع انقلاب اسلامی در ایران فصل نوینی از آزادی، مشارکت سیاسی و مردمسالاری را در تاریخ کشورمان به ثبت رسانید. قانون اساسی به عنوان میثاق ملی همه نهاد‌های حاکمیتی را محصول اراده و رای مردم دانسته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت الاسلام رئیسی در سیزدهمین مراسم تحلیف ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اراده مردم قرار گرفتن کشور در مسیر عدالت و پیشرفت است، گفت: بار دیگر اراده ملت تجلی پیدا کرد تا این خدمتگزار به آرمان‌های والایی سوگند وفاداری یاد کند که ۴۰ سال پیش توسط امام بزرگوار به ثمر نشست، مردم برای پیمودن مسیر نورانی انقلاب عزمی راسخ دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"سید ابراهیم رئیسی" در نشست علنی امروز (پنجشنبه، ۱۴ مردادماه) مجلس شورای اسلامی بعد از قرائت سوگندنامه خود، با سلام به پیشگاه منجی موعود عالم بشریت حضرت، ولی عصر (عج) و درود بر روح پر فتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، گفت: ضمن سلام و درود بر روح شهدای شکوهمند اسلام و انقلاب اسلامی به ویژه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی، آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبری فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» از درگاه خداوند مسئلت داریم.

رئیس جمهور ادامه داد: همچنین بر ملت عزیز ایران، میهمانان ارجمند، خانواده مکرم و معزز شهیدان، رؤسای جمهور، معاونان رئیس جمهور، نخست وزیران گرامی، وزرای امور خارجه، نمایندگان ویژه کشور‌ها و سازمان‌های بین المللی، سفرای محترم، رؤسای محترم گروه‌های جهادی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مقامات محترم لشگری کشوری، اعضای معزز شورای نگهبان و همه مسئولان عالیرتبه و مقامات معزز سلام می‌فرستیم.

رئیس قوه مجریه با تاکید بر اینکه طلوع انقلاب اسلامی در ایران فصل نوینی از آزادی، مشارکت سیاسی و مردم سالاری را در تاریخ کشورمان به ثبت رساند، تصریح کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان میثاق ملی در اصل ششم، همه نهاد‌های حاکمیتی را محصول اراده و رأی مردم دانسته است.

وی تاکید کرد: اینک در چهاردهم مرداد ۱۴۰۰ بار دیگر اراده ملت تجلی پیدا کرد تا این خدمتگزار به آرمان‌های والایی سوگند وفاداری یاد کند که ۴۰ سال پیش توسط امام بزرگوار به ثمر نشست، مردم برای پیمودن مسیر نورانی انقلاب عزمی راسخ دارند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: رئیسی ، تحلیف ، مجلس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیسی تحلیف مجلس انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر رئیس‌جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم که استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از انتظار بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار اخیر شعرا با رهبر معظم انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: به نمایندگی از اصحاب فرهنگ و شعر از رهبر انقلاب بابت توجهی که به مقوله ادبیات و فرهنگ دارند، سپاسگزارم.

وی افزود: از اول فروردین نمایشگاه قرآن شروع شده و استقبال و بازدید بسیار فراتر از برآوردهای ما بود مردم از قبل از افطار در نمایشگاه قرآن حاضر می‌شوند از رسانه ملی بابت همیاری با این رویداد تشکر می‌کنم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دیشب برای اولین بار برای پیوست فرهنگی شعار سال جلسه‌ای با وزیر اقتصاد برگزار کردیم، عنوان کرد: شب گذشته همچنین ۷ جلد از کتاب‌های اندیشمندان غیرمسلمان درباره ائمه شیعه رونمایی شد و این کتب بسیار مهم و قابل توجه حدود ۱۰۰ جلد درباره زندگی آل الله است و در وزارت فرهنگ با همکاری مؤسسه ایران چاپ و منتشر می‌شود.

اسماعیلی تأکید کرد: امسال همچنین جایزه «حافظ شو» برای کودکان زیر ۱۴ سال را داریم و امید است این برنامه‌ها اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری در بخش‌های فرهنگی - قرآنی و مساجد برنامه‌های متعددی داریم که یکی از برنامه‌های اصلی ما حل مسائل صنفی هنرمندان و اصحاب فرهنگ در حوزه‌های بیمه و مسکن است.

وزیر فرهنگ با اشاره به برگزاری جشن دیروز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استادیوم آزادی تأکید کرد: امروز رئیس جمهور در جلسه دولت از جشن امام حسنی‌ها تقدیر کرد، برنامه بسیار خوبی بود از کسانی که زحمت کشیدند و این مراسم شورانگیز و پر از نشاط دینی را با حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار کردند، تشکر می‌کنم.

منبع: ایرنا کد خبر 739628

دیگر خبرها

  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • محفل امام حسنی‌ها، عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها
  • تقدیر رئیس‌جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند