Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@06:02:09 GMT

«مجید شاکری» سرپرست شهرداری همدان شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۴۸۳۵

«مجید شاکری» سرپرست شهرداری همدان شد

مجید شاکری از سوی اعضای شورای اسلامی شهر همدان به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اعضای شورای اسلامی شهر همدان با قدردانی از عباس صوفی در دوره حضورش به عنوان شهردار همدان، شاکری را سرپرست شهرداری همدان معرفی کردند.

وی دارای کارشناسی ارشد است و سابقه مدیریت بازرسی شهرداری و سرپرستی مدیریت شهرداری منطقه ۴ را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این عباس صوفی به عنوان شهردار همدان فعالیت داشت که اعضای شورا تصمیم به تغییر در روند مدیریت شهری شدند.

شورای شهر همدان در دوره ششم متشکل از یازده عضو است و از امروز به طور رسمی فعالیت خود را در صحن غیرعلنی شورا آغاز کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجید شاکری سرپرست شهرداری همدان اعضای شورای اسلامی شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ فروردین‌

در این بسته خبری از حذف ۳۰۰ هزار مترمکعب آب شهری از فضای سبز شهرداری یزد تا نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شد و ساماندهی پاتوق معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین در تهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است

داریوش بارانی بیرانوند، شهردار خرم‌آباد گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و تورهای گردشگری با هدف کمک به افزایش شهرت جهانی و ملی و معرفی ظرفیت‌های شهر خرم‌آباد ضروری است.

ساماندهی پاتوق معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین در تهران

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از ساماندهی کلونی آسیب که معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین ایجاد کرده بودند، خبر داد.

نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شد

حمید خضری، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: پیشنهاد افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای اسلامی شهر سنندج ارائه و پس از تصویب شورا و تأیید فرمانداری نرخ‌های جدید اعلام شد.

۱۵ پروژه مهم برای شهر همدان تعریف شده است

سیدمسعود حسینی، شهردار همدان گفت: ۱۵ پروژه مهم برای شهر همدان تعریف شده است که ۲۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای این شهر خواهد داشت.

فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد باید هرچه سریع‌تر بهره‌برداری شود

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ یکی از مهمترین تأکیدات شوراست و با جبران عقب‌ماندگی‌ها، باید این پروژه باید هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

عملیات اجرایی ۲ طرح گردشگری در همدان آغاز شد

محمد مسگریان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: عملیات اجرایی ۲ طرح گردشگری شامل احداث ساختمان تجاری با مشارکت بخش خصوصی و تملک و احداث ساختمان راهنمای گردشگری با پیش بینی اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریال روز دوشنبه در همدان آغاز شد.

تأخیر در مسافرگیری خط سوم قطار شهری مشهد پذیرفتنی نیست

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: خط سوم قطار شهری مشهد باید مردادماه امسال مسافرگیری شود و تأخیر در این زمینه پذیرفتنی نیست.

پناه بردن کودک گمشده سه ساله در اهواز به مأموران آتش‌نشانی

کوروش سبزعلی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک کودک سه ساله گمشده در اهواز با مراجعه به ایستگاه آتش‌نشانی منطقه پردیس اهواز درخواست کمک کرد.

پیشنهاد برگزاری جشنواره گل‌های داوودی در کاخ مروارید

علیرضا رحیمی، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: با برنامه ریزی هدفمند و آینده‌نگری می‌توانیم جشنواره گل‌های داوودی و فرش گل را در مهرشهر کرج و فضای سبز کاخ مروارید داشته باشیم.

ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنان در تپه فتحعلی خان

آتش پاد غلامرضا رضایی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در محله تپه فتحعلی خان خبر داد.

حذف ۳۰۰ هزار مترمکعب آب شهری از فضای سبز شهرداری یزد

محمد سعید کاشفی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به اهتمام جهت حذف انشعابات آب شهری از آب آبیاری فضای سبز، گفت: امسال حذف ۵۰ انشعاب دیگر آب شهری با حجم حدود ۳۰۰ هزار مترمکعب را حذف خواهیم کرد.

کد خبر 744864

دیگر خبرها

  • شهرداری همدان ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد
  • بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان ابلاغ شد
  • مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • بودجه امسال شهرداری همدان ۴ هزار میلیارد تومان تعیین شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ فروردین‌
  • مدیریت شهری همدان از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • اعضای شورای شهر با اراده مردم بر کرسی نشسته‌اند
  • افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس‌های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران
  • شهرداری، ایجاد پایگاه سنجش آلودگی هوا را ملاک قرار دهد
  • شهرداری همدان ایجاد پایگاه سنجش آلودگی هوا را ملاک قرار دهد