Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@16:25:22 GMT

دستگیری عامل مزاحمت در فضای مجازی روبیکا

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۴۹۰۹

دستگیری عامل مزاحمت در فضای مجازی روبیکا

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی دریافت شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت و تهدید و توهین از طریق شبکه اجتماعی روبیکا، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در تحقیقات اولیه عنوان داشت فردی در شبکه اجتماعی روبیکا به بنده پیام‌های مبتذل، تهدیدآمیز و توهین و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..داده و هر بار که ایشان را بلاک می‌کنم مجدد با پیج جدیدی مزاحمت ایجاد می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان داشت: با توجه به فعالیت گسترده متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا انتقال داده شد.

 وی افزود: در بازجویی از متهم مشخص شد وی با اطلاعات ایمیل دیگران، اقدام به ایجاد پیج روبیکا کرده و با هدف سرگرمی ایجاد مزاحمت کرده است.

خانی‌پور به شهروندان توصیه کرد: اطلاعات شخصی از جمله ایمیل، هویت شما است و در ایمن نگه داشتن نام کاربری و کلمه عبور خود دقت کرده و آن را در اختیار دیگران قرار ندهید.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از عموم مردم خواست: با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی از مشاوره‌های همکاران ما بهره‌مند شوند.

وی در ادامه از کشف سوخت قاچاق در زنجان خبر داد و افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

خانی‌پور افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو دارای ۵ هزار و۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون ریال است که کامیون توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پس از تکمیل پرونده متهم این پرونده به همراه کالای قاچاق تحویل مراجع قضائی شد، گفت: پلیس با رصد دائم محورهای مواصلاتی از قاچاق و به تاراج رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی بخش بزینه رود شهرستان خدابنده در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سمند و پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

خانی‌پور افزود: مأموران خودروها را متوقف و در بازرسی از خودروها ۶۰ قلم لوازم کوهنوردی و ۴ دستگاه تلویزیون کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ارزش این محموله‌های قاچاق کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان، یک میلیارد و۸۵۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی دستگیری استان زنجان پلیس فتا جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خانی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ فرزادپور، رئیس پلیس فتای قم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با اجرای طرح نور از ۲۵ فروردین هرگونه اقدامی که منجر به جریحه‌دار شدن عفت عمومی شود از مصادیق رعایت نکردن عفاف و حجاب به شمار می آید.

رئیس پلیس فتای استان گفت: از زمان اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ صفحه در پیام رسان‌های داخلی و خارجی که متعلق به افراد مشهور، کسب و کارهای خانگی و اصناف بوده بررسی شده است.

سرهنگ فرزادپور بیان داشت: در پی این رصد نزدیک به ۱۵۰ نفر از صاحبان صفحات مجازی از سوی پلیس تذکر دریافت کرده و برای تکرار نکردن جرم خود متعهد شدند.

وی مصادیق رعایت نکردن عفت عمومی در بستر فضای مجازی را «نداشتن پوشش مناسب»، «استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل»، «بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب» و «ترویج سبک زندگی غربی» برشمرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس پلیس فتایی استان اعلام کرد: فعالان عرصه فضای مجازی در صورت اصرار بر انتشار محتوای مجرمانه قطعاً به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سرهنگ فرزادپور افزود: شهروندان با دیدن هرگونه هنجار شکنی در بستر فضای مجازی می‌توانند با شماره ۰۹۶۳۸۰ ارتباط بگیرند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف