Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@02:28:12 GMT

وعده محسنی اژه ای به دولت رئیسی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۴۹۱۶

وعده محسنی اژه ای به دولت رئیسی

رئیس قوه قضائیه ایران در مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران سخنرانی کرد. ناطقان:  حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه عصر امروز (پنجشنبه) در مراسم تحلیف حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران که با حضور مقامات کشورهای خارجی، مسئولان و نمایندگان مجلس برگزار شد، گفت: درود می‌فرستم به روح بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر و شهید بزرگروار و والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و برای همه جانبازان و آزادگان و خانواده معظم آنها سلامت و برای همه مریضان، شفای عاجل از خدای متعال مسالت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی افزود: در روزهای پایانی پر خیر و برکت ذی الحجه هستیم، از خدای سبحان می‌خواهم همه ما را مشمول برکات این ماه عزیز کند.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر بخوانید؛

* از مردم متدین، بصیر و زمان شناس که با همه تلاش دشمنان و بدخواهان، در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و برگ زرینی را بر افتخارات ملت ایران افزودند و فردی شایسته را برای دوره چهار ساله انتخاب کردند تشکر می‌کنم.

* از همه برگزارکنندگان انتخابات که شرایط امن، آرام و اطمینان بخشی را برای اخذمردم و صیانت از آرای آنها فراهم کردند کمال تشکر را دارم. مردم با انتخاب شأن مسئولیت بزرگی را به دوش رئیس جمهور می‌گذارند.

* رئیس جمهور طبق قانون، عالی‌ترین مقام کشور پس از مقام معظم رهبری است و مسئولیت اجرای قانون اساسی و ریاست قوه مجریه به جز در اموری که به رهبری مربوط می‌شود بر عهده رئیس جمهور است. این قدرت قانون و مسئولیت، امانتی است که به رئیس جمهور سپرده شده است.

* رئیس جمهور امروز در پیشگاه قران کریم و خانه ملت با حضور رئیس قوه قضائیه و شورای نگهبان به خداوند قادر متعال سوگند یاد می‌کند که پاسدار مذهب رسمی نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی باشد.

* رئیس جمهور سوگند یاد می‌کند که همه استعداد و صلاحیت خود را برای انجام مسئولیت به کار گیرد و خود را وقف خدمت به مردم نماید.

* امیدوارم رئیس جمهور با کمک سایر قوا، نخبگان و مردم در این مسئولیت خطیر پیش از پیش موفق باشد و همانگونه که در روز تنفیذ، مطرح کردند هر چه سریع‌تر در رفع مشکلات مردم، ایجاد اشتغال، کنترل بازار، کاهش نرخ تورم، کاهش گرانی سرسام آور و حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری اقدام عاجلی داشته باشند و همچنین در از بین بردن زمینه فساد، رانت، تبعیض و اصلاح ساختارهای پیچیده اداری اقدامات لازم را به عمل آورند.

* امیدوارم رئیس جمهور نسبت به اجرای همه اصول قانون اساسی مخصوصاً بندهای ۱۶ گانه اصل سوم و اصولی که حقوق آحاد جامعه را تأمین می‌کند، اهتمام را لازم را داشته باشد.

* قوه قضائیه برای کمک به دولت و مبارزه با فساد آمادگی لازم را دارد و با تمام توان کمک خواهد کرد، قوه قضائیه در مبارزه با فساد جدی تر از همیشه خواهد بود.


منبع: خبر انلاین برچسب ها: دولت ، رییسی ، ناطقان ، مراسم ، تحلیف ، ریاست جمهوری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دولت رییسی ناطقان مراسم تحلیف ریاست جمهوری قوه قضائیه رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رئیس جمهور در شورای اداری استان  سمنان  گفت : انتظار رهبر انقلاب و مردم از دولت  انقلابی زیستن و انقلابی عمل کردن و انقلابی اندیشیدن از یک مدیر مجرب این است که یک طرح نو ایجاد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی،  بر ضرورت توسعه در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و مسئله استقلال و اجرای عدالت در همه حوزه‌ها تاکید کرد
وی رشد اقتصادی استان سمنان را پنج و هفت دهم درصد اعلام کرد و گفت: وضعیت اشتغال در استان سمنان خوب و نرخ بیکاری کاهشی است.
رئیس جمهور گفت: وحدت، انسجام و امنیت نعمت‌های موجود در استان سمنان هستند که باید همواره قدردان ان‌ها بود و مورد توجه قرار گیرند.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ضمن تاکید بر اینکه کار دولت هدایت، حمایت و نظارت است گفت: توانمند سازی، گفتمان سازی و رفع موانع می‌تواند موجب افزایش مشارکت اجتماعی شود.

رئیس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه علم و فناوری گفت: باید روند پیشرفت و حرکت کشور در این حوزه بررسی و واکاوی تا فناورانه‌تر در این مسیر حرکت کنیم.
رئیس جمهور ابراز داشت: ۱۰۰ هزار  نفر عضو هیات های علمی دانشگاه های کشور  هستند که می‌توان با استفاده از این پشتوانه علمی، پژوهشی و تحقیق، اقدامات بسیار خوبی انجام داد.
وی اضافه کرد: سمنان، استانی علمی و فرهنگی است و باید در همه وزارت خانه‌ها و حوزه‌های مدیریتی کشور در بهره وری بازنگری شود.
رئیس جمهور ضمن بیان اینکه ۲۱۱ واحد راکد در دولت سیزدهم در استان سمنان به چرخه تولید بازگشت  خاطرنشان کرد:  با این اقدام برای چهار هزارو ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

دیگر خبرها

  • رییسی: رشد اقتصادی در کشور محقق شد
  • رئیسی: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود/دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • رئیسی: عملیات وعده صادق اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشید
  • گزارش سفر رئیس جمهور به سمنان / رییسی: عملیات «وعده صادق» اقدامی ضروری و وحدت بخش بود
  • استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر
  • دومین روز سفر رییس جمهور به سمنان/ دامغانی‎ها میزبان رییسی
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر رئیس جمهور به بانک‌ها