Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست حسن یزدانی در فینال المپیک توکیو مقابل دیوید تیلور از آمریکا اظهار داشت: متاسف شدیم. یزدانی می‌توانست این مسابقه را ببرد اما باختیم. ما به خودمان باختیم همه منتظر این کشتی بودند اگر او امروز می‌برد، فردا همه می‌باختند شاید کسی اینقدر ناراحت نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده مدال نقره المپیک ۱۹۷۶ مونترال درباره اینکه فکر می‌کنید به خاطر انتظارات و فشارهایی که وجود داشت باعث شد یزدانی طلا نگیرد، گفت: علیرضا حیدری ۴ بار به کورتانیتزه باخته بود اما در المپیک آتن توانست او را شکست دهد. فشار هست اما باید ببینیم برنامه‌ریزی چطور است. یزدانی هیچ کاری نکرد و وا داد همین باعث شد تیلور روی او بپرد و امتیاز بگیرد.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: همه دنیا برای المپیک کار می‌کند و برنامه‌ریزی همه برای المپیک است اما ما به مدال‌های جهانی، بین‌المللی و آسیا دلمان را خوش کرده‌ایم. اگر یزدانی طلا می گرفت نخستین ورزشکاری می‌شد که در رشته کشتی ۲ مدال طلا کسب کرده است، این ارزشمند بود اما فکر می‌کنم شاید او بتواند در فرانسه سومین مدال را کسب کند.

برزگر خاطرنشان کرد: من از این نتیجه متاسف شدم. همه ایران انتظار داشتند که نه تنها طلا بلکه انتقام هم بگیرد. وقتی دو سه بار می‌بازیم مسابقه شرایط انتقامی می‌گیرد. جدا از مدال طلا ما دوست داشتیم یزدانی انتقام می‌گرفت. برای جامعه کشتی این برد بیشتر از مدال طلا ارزش داشت. ما زمان داشتیم اما مسئله این است که بچه‌های ما دفاع ندارند. امیدوارم از نظر تکنیکی روی آنها کار شود.

وی در خصوص نتایج سایر کشتی گیران از جمله اطری و زارع عنوان کرد: نمی‌توانم همه چیز را بگویم اما دفاع کشتی ما باید زیاد باشد. بچه‌های ما دفاع ندارند. پاها خیلی ضعیف است و ورزشکاران نمی‌توانند خوب کار کنند. سنگین وزن ما اگر بلد بود خوب خیمه بزند می‌توانست راهی فینال شود. مثالی هست که می‌گوید خیمه خوب از برادر خوب بهتر است. شاید اگر زارع آموزش درست می‌دید می توانست بهتر کار کند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک

به گزارش قدس آنلاین،‌ دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده چهار طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، چهار روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

طبق گزارش ایسنا، یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

دیگر خبرها

  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • با حسن یزدانی چه کنیم؟