Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی‌نیسی فرماندار اهواز روز پنجشنبه در آیین تحلیف و انتخاب اعضای هیات رییسه دوره ششم شورای اسلامی شهر اهواز که در فرمانداری برگزار شد، گفت: دوره ششم شورای اسلامی شهر اهواز باید عملکرد شورا‌های سابق را مدنظر قرار داده و کار‌ها را بر اصول صحیح انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با توصیه به اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به دخالت نکردن در عزل و نصب‌ها افزود: اعضای شورا باید حداقل دخالت را در عزل و نصب‌ها و فقط به منظور اصلاح امور داشته باشند، زیرا انتخاب یک مدیر وابسته به اعضای شورا، ظلم به مردم است و مشاهده می‌شود که در مواردی اعضای شورای شهر، شهردار را مجبور به انتصاب یک مدیر می‌کنند و در صورت انجام نشدن، طرح سوال و استیضاح را در دستور کار شورا قرار می‌دهند که صحیح نیست.

این مقام مسئول ادامه داد: شهرداری اهواز با افزایش نیروی انسانی روبه رو است لذا نباید نیروی جدیدی در شهرداری اهواز جذب شود. تمام بودجه شهرداری اهواز صرف منابع انسانی می‌شود در حالی که در اصفهان یک‌چهارم بودجه شهرداری برای این موضوع هزینه می‌شود.

عالمی نیسی با بیان اینکه شورا و شهرداری باید در زمینه جذب سرمایه گذار اقدام کنند گفت: متاسفانه شرایط در اهواز به گونه‌ای است که سرمایه‌گذار از فعالیت در این شهرستان هراس دارد، زیرا کارشکنی زیادی رخ می‌دهد.

او به مشکلات آبگرفتگی اهواز اشاره کرد و افزود: یکی از معضلات اهواز، وجود آب‌های سطحی در فصل بارش است. در این زمینه کار‌های خوبی از سوی شورای شهر سابق انجام شد که باید ادامه پیدا کند.

فرماندار اهواز بیان کرد: اهواز دومین شهر حاشیه‌نشین کشور است و این موضوع در حال گسترش است لذا باید یک کمربند سبز ایجاد کنیم تا از گسترش حاشیه‌نشینی جلوگیری شود. اعضای شورای اسلامی شهر باید از طریق ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر ارکان نظام، اقدام به جذب اعتبار کنند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر فرمانداری اهواز شورای اسلامی شهر اعضای شورای اعضای شورا شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه‌یافته کنار برنامه‌ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به‌طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه