Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در چهاردهمین روز مردادماه سال ۱۴۰۰، بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم شما می‌شود که حسن یزدانی به مدال نقره المپیک توکیو رسید، چند رکورد در مسابقات دو و میدانی شکسته شد و فدراسیون بین‌المللی والیبال حسرت خود را از خداحافظی کاپیتان تیم ملی ایران اعلام کرد.

فدراسیون جهانی والیبال: امیدوار بودیم معروف همچنان در تیم ملی بماند

چند روز پس از خداحافظی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، فدراسیون جهانی با انتشار پستی در اینستاگرام به این اتفاق واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر را اینجا بخوانید.

نقره المپیک بر گردن یزدانی

حسن یزدانی با شکست مقابل دیوید تیلور به مدال نقره وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو دست یافت. یزدانی پس از شکست در ثانیه‌های پایانی فینال، گفت که شرمنده مردم است. خبر کشتی یزدانی را اینجا و صحبت‌های او را اینجا بخوانید.

اطری در رده پنجم المپیک ایستاد، زارع به مسابقه رده‌بندی رفت

امروز رضا اطری با شکست مقابل کشتی‌گیر آمریکایی در رده پنجم وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو ایستاد. این خبر را اینجا بخوانید. امیرحسین زارع هم پس از اینکه نتوانست از پس کشتی‌گیر گرجستانی برآید به مبارزه رده‌بندی رفت. درباره کشتی زارع اینجا بخوانید.

نخستین کاراته‌کا ایران حذف شد

سارا بهمنیار امروز به عنوان نخستین نماینده کاراته ایران در المپیک توکیو به میدان رفت اما با یک برد و ۲ باخت نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. این خبر را اینجا بخوانید.

سه رکوردشکنی در دو و میدانی المپیک

امروز در مسابقات دو و میدانی بازی‌های المپیک سه رکورد شکست و چندین مدال توزیع شد. خبر شکستن رکورد پرتاب وزنه را اینجا، شکستن رکورد دو ۱۵۰۰ متر را اینجا و رکوردشکنی در دهگانه مردان را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها امیرحسین زارع رضا اطری حسن یزدانی المپیک توکیو سعید معروف پروندهٔ خبری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیرحسین زارع رضا اطری حسن یزدانی امیرحسین زارع رضا اطری حسن یزدانی المپیک توکیو سعید معروف اینجا بخوانید المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز ۶۳۰/۳ به عنوان نفر ششم راهی فینال تفنگ بادی ۱۰ متر شده بود، در فینال نیز ششم شد.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد