Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی ششمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند، امروز پنجشنبه ۱۴ مرداد با برگزاری آیین تحلیف و انتخاب هیات رییسه شورا به طور رسمی آغاز به کار کرد.

شورای اسلامی شهر بیرجند در دوره ششم امروز با قرائت قرآن کریم و قرار گرفتن هیات رییسه سنی در جایگاه فعالیت خود را برای یک دوره چهار ساله آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، مرتضی یزدان شناس، مهدی عبدالرزاق نژاد و فاطمه زهرا هلال بیرجندی به عنوان هیات رییسه سنی شورای شهر بیرجند معرفی شدند و اعضای شورای ششم متن سوگندنامه را قرائت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ناصری، فرماندار بیرجند در این آیین با بیان اینکه در ۲۸ خرداد امسال با حضور چشمگیر مردم حماسه‌ای دیگر رقم خورد گفت: طبق بخشنامه وزارت کشور درخصوص نحوه شروع به کار شورای شهر اولین جلسه شورا باید در فرمانداری برگزار شود و مهمترین دستور کار آن تعیین اعضای هیات رییسه برای یک سال است.

وی افزود: همچنین متن سوگندنامه ششمین دوره شورای اسلامی شهر در این نشست قرائت و توسط اعضای شورا امضا می‌شود.

وی گفت: طبق بخشنامه وزارت کشور مهمترین دستور کار اولین جلسه رسمی شورا تعیین اعضای هیات رییسه است و اعضا بلافاصله بعد از رسمیت یافتن موظفند نسبت به انتخاب شهردار واجد شرایط اقدام کنند.

فرماندار بیرجند ادامه داد: شوراها باید در زمینه انتخاب شهردار جدید یا ابقای شهردار فعلی اقدام کنند که در صورت تبصره دوم تا انتصاب شهردار جدید باید برای شهرداری سرپرست تعیین شود.

وی گفت: شهر بیرجند به عنوان یک شهر فرهنگی و باسابقه، بزرگان و مفاخر نامدار دارد که می‌طلبد همه افکار و سلیقه‌ها به کار گرفته شود تا آینده‌ای روشن را شاهد باشیم.

فرماندار بیرجند اظهار کرد: بیش از آنچه در زمینه سخت‌افزاری برای مرکز استان نیاز داریم، زیرساخت‌های نرم‌افزاری است که باید از توان و تجربه همدیگر استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: شاید در ادوار مختلف نقاط عطفی برای حضور همگانی بوده که محقق نشده است اما فعالیت‌هایی که از دوره سوم شورای اسلامی شهر و روستا شکل گرفت، توسعه‌ای داشت که امیدواریم نیازمندی‌ها و انتظاراتی که هم زیاد ‌و هم به حق است را دنبال کنیم.

ناصری گفت: تاخیر در تقسیم استان خراسان ضربه‌های سنگینی به استقلال استان خراسان جنوبی زد اما در همین ۱۷ سال اقدامات قابل توجهی انجام شده که قابل تامل است.

وی تصریح کرد: فرهنگ و توسعه اجتماعی در بیرجند نیازمند توجه است و در این حوزه‌ها باید ظرفیت‌ها در کنار اقدامات عمرانی، شناسایی و دنبال شود.

در این نشست، "علیرضا محمودی راد" با رای ۹ نفره اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند به عنوان رییس این شورا انتخاب شد.

با رای اعضای شورا "فاطمه زهرا هلال بیرجندی" با ۹ رای به عنوان نایب رییس شورای اسلامی شهر بیرجند و "عباس سروری" با ۹ رای به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي شهر بیرجند ششمین دوره شورای اسلامی شورای اسلامی شهر بیرجند هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس دستورالعمل اعلامی آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعداد‌های درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان (داخل و خارج از کشور) قرار می‌گیرد. 

ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از روز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ تا روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • آغاز برداشت گندم از روز گذشته
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند