Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ همزمان با ۱۴ مردادماه و آغاز به کار ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، مراسم تحلیف اعضای شوراهای اسلامی شهرهای مختلف استان خراسان جنوبی برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند؛ برابر قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی، مراسم تحلیف و نخستین جلسه هر دوره شورای اسلامی شهر، به دعوت فرمانداری برگزار و پس از ادای سوگند، هیات رییسه شورا برای سال اول، تعیین می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و با آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا حسین اکبری به عنوان شهردار فردوس، رضا مطلبی پور به عنوان شهردار سرایان، حسین بلالی به عنوان شهردار بشرویه و افشین عابدینی به عنوان شهردار اسدیه انتخاب شدند.

حسین اکبری شهردار فردوس شد

دردومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر فردوس که در محل سالن جلسات شورای شهر برگزار گردید، پس از بحث‌ و‌ تبادل نظر و با توجه به بررسیها و ارزیابیهای انجام شده برروی برنامه‌های کاری وپیشنهادی ارائه شده توسط گزینه ها وکاندیداهای مورد نظر برای تصدی سمت مدیریت شهرداری فردوس در طی چند هفته گذشته و پس از جمع بندی نظرات اعضا ، حسین اکبری  به عنوان شهردار جدید فردوس با اکثریت آرا انتخاب شدند .

 در این جلسه، با توجه به فاصله زمانی صدور حکم شهردار جدید و معرفی رسمی حسین اکبری از سوی استانداری خراسان جنوبی، حسین داستانی به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شدند‌.

همچنین در این جلسه هادی واحدی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرفردوس در شورای اسلامی شهرستان فردوس معرفی شدند

در پایان، اعضای شورای شهر فردوس،از زحمات و خدمات ارزشمند کاظمی، شهردار سابق فردوس،در طی مدت تصدی شهرداری فردوس ، تشکر و قدردانی کردند .

مراسم تحلیف اعضای شورای 3 شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار نشدنیکزاد: تلاش می کنیم قبل از تاسوعا و عاشورا بررسی صلاحیت وزرا انجام شودواکنش چمران به انتشار اسامی غلط و نادرست اعضای شورا درباره آرای شهردار تهران

آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر سرایان

در مراسم تحلیف و تعیین هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهرستان سرایان به ترتیب جواد زینبی ، حسین روحی و مهدی هاشم زئی بعنوان روسای شورای اسلامی شهرهای سرایان ،آیسک و سه قلعه  ومحمدحسن تیموری ،غلامرضا آجری ، غلامرضا شهسواری بعنوان نائب رئیس شوراها و خانم رقیه میرفرح،  جواد حاتمی و ابراهیم نوذری بعنوان منشی شورای این سه شهر انتخاب شدند.

آغاز به کار  ششمین دوره شورای اسلامی شهر خوسف

در این جلسه محمدرضا خوشحال به سمت ریاست شورای اسلامی شهر ، محمد نوروزی نایب رئیس و علیرضا باقری به سمت منشی شورای اسلامی شهر خوسف منصوب شدند.

در شورای شهر ماژان نیز رضا حدادی به سمت ریاست شورای اسلامی شهر ،محمدرضا احمدزاده نایب رئیس و ایمان علیدوست به سمت منشی شورای اسلامی شهر ماژان منصوب شدند.

انتهای پیام/250/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شوراهای اسلامی شهر شورای اسلامی شهر عنوان شهردار مراسم تحلیف انتخاب شدند حسین اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم

در بیست‌ونهم فروردین و دریک روز بارانی یگان های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز خراسان‌جنوبی یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حالی که در بیرجند مرکز خراسان‌جنوبی باران در حال باریدن بود، یگان‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌جنوبی، در مراسم روز ارتش با گرامی داشت ایثارگری‌ها و دلاوری‌های نبردهای مسلح جمهوری ایران اظهار کرد: کشورهای که در منطقه پایگاه مقاومت هستند، حمایت خود را از ملت فلسطین نشان داده‌اند و این موضوع سبب رسوایی دشمن شده است.

وی افزود: در نظام مقدس اسلامی ایران، ارتش برای مردم و مردم برای ارتش است و مردم ایران اسلامی قدر نیروهای مسلح را می‌دانند، از این رو در دوران دفاع مقدس با حضور خود در میادین نبرد به صدام سیلی زدند دیگر نتوانست از جای خود بلند شود.

امیر سرتیپ دوم جیل شاطری فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان‌جنوبی هم در این مراسم گفت: امروز اگر کشوری تجهیزات نظامی نداشته باشد هدفی بسیار مناسب برای دشمن است که خوشبختانه امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در این زمینه به خودکفایی رسیده‌اند و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به وظیفه خود که ایجاد امنیت است، به بهترین شکل عمل می‌کنند.

به گزارش ایمنا، در ادامه این مراسم یگان‌های حاضر در میدان با اجرای مراسم رژه از مقابل جایگاه و مسئولان استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 745408

دیگر خبرها

  • تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • واکنش دانش آموزان بشرویه به عملیات وعده صادق سپاه علیه مواضع اسرائیل+ تصاویر
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"