Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در مذاکره با چند مهره اصلی و تأثیرگذار خود شرایط آنها برای تمدید قرارداد را پذیرفت، اما درباره یک بازیکن که رقم بالایی را نیز پیشنهاد داده است، مذاکرات ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر با چالش اتمام قرارداد شش بازیکن خود روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، احمد نوراللهی، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه با پایان بازی‌های فصل گذشته جزء بازیکنان آزاد این تیم محسوب شدند که در بین آنها کنعانی‌زادگان تصمیم به ترک پرسپولیس و ترانسفر به الاهلی قطر گرفت.

سایر بازیکنان نیز پای میز مذاکره با باشگاه نشستند تا شروط خود را در اختیار مسئولان تیم قرار دهند.

جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه نیز که به‌ طور مستقیم بحث نقل‌وانتقالات تیم را زیر نظر دارد با شروط تمام بازیکنان جز نوراللهی موافقت کرد تا خیال یحیی گل‌محمدی را تا حدودی راحت کند. بازیکنان پرسپولیس مبالغ مالی مدنظر خود را افزایش دادند، اما سمیعی مشکلی با این ارقام نداشت و آنها را پذیرفت تا این بازیکنان در فصل آینده نیز پیراهن سرخ‌پوشان را بر تن کنند.

شیری، عالیشاه، امیری و کامیابی‌نیا هفته آینده قراردادهای خود را به ‌طور رسمی تمدید می‌کنند تا چشم هواداران منتظر تمدید قرارداد نوراللهی بماند. هافبک ملی‌پوش پرسپولیس که پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومانی ارائه داده بود، در جلسه یکشنبه گذشته خود با سمیعی تخفیفی را هم به این باشگاه داده است، اما پرسپولیس همچنان می‌خواهد نوراللهی را با رقم پایین‌تری در پرسپولیس نگه دارد. سمیعی به نوراللهی اعلام کرده است او را قطعا در تیم حفظ خواهد کرد، اما انتظار دارد هافبک ملی‌پوش سرخ‌ها شرایط باشگاه را بیشتر از اینها درک کرده تا سقف قرارداد نیز رعایت شود. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در هفته جاری بار دیگر با نوراللهی جلسه خواهد گذاشت تا به توافق لازم برای تمدید یک‌ساله قرارداد برسند

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی شیری احمد نوراللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!