Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمود ابول‌زاده، مدیرعامل داروسازی زاگرس فارمدپارس از گروه دارویی تامین-شستا گفت:
با حمایت‌های تی‌پی‌کو و شستا و تلاش مدیریت و پرسنل شرکتی که در سنوات گذشته بحران‌هایی از جمله ورشکستگی و ۴۰ میلیارد زیان انباشته داشت، و برنامه‌ریزی‌های فراگیر از نظر مالی‌، تولید و ایجاد ساختارهای بهبود، شرکت‌ ارزش‌آفرین و سود‌ده تی‌پی‌کو شده‌ و به جایگاه اصلی خود بازگشته و امروز قطبی مهم در صنعت تولید داروهای دامپزشکی کشور شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهم دستاوردها:
لوح و تندیس طلایی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از منظر رشد بهره‌وری
افزایش ۱۵۵ درصدی فروش و افزایش ۱۳۰ درصدی سود خالص در ۴ ماهه ۱۴۰۰ نسبت به ۴ ماهه ۹۹
افزودن ۲۵ محصول جدید به سبد دارویی شرکت (داروهای گیاهی و محلول‌های خوراکی برای نخستین بار در کشور)
ارتقاء GMP خطوط تولیدی که از سال ۹۸ آغاز و  در ۱۴۰۰ نیز ادامه یافت. بازسازی و ارتقاء GMP خطوط پرس قرص (پروژه توسعه‌ای و بهبود)
اخذ گواهینامه‌های GMP خطوط تولید و تمدید مجدد آکرودیته آزمایشگاه و خریداری تجهیزات پیشرفته آزمایشگاه.

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت ورشکستگی داروسازی تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اسداللهی، دبیر کمیته ملی شیر وزارت آموزش و پرورش از انجام برنامه توزیع شیر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به صورت منسجم‌تر خبر داد و گفت: این برنامه در سال تحصیلی جدید منسجم‌تر و قوی‌تر از گذشته برگزار می‌شود و امید می‌رود زنگ مهر و مدرسه با زنگ شیر آغاز شود.

اسداللهی: از ۲۳ مهر سال گذشته وزارت آموزش و پرورش تمام زیرساخت‌های خود را برای اجرای طرح توزیع شیر فراهم کرد و شرکت‌های لبنی در استان‌های مختلف برای کسب آمادگی فرصت خواستند. در برخی از استان‌ها شاهد بودیم توزیع شیر از دی آغاز شد، اما ۷۰ درصد کشور از آذر تحت پوشش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد دانش‌آموزان کشور شیر دریافت می‌کنند، گفت: در کشور ۵۰۰ واحد تولید لبنی وجود دارد و استاندارد‌های شیر مدارس بسیار سخت‌گیرانه‌تر از شیر بازار است. از بین ۵۰۰ شرکت، ۸۴ شرکت واجد شرایط شدند. براساس رتبه‌بندی و تمایل آنها ۲۰ شرکت از میان این شرکت‌های داوطلب وارد طرح توزیع شیر مدارس شده‌اند. برخی از شرکت‌های لبنی نیز در صف انتظار قرار دارند تا در صورت عدم توانایی شرکتی در تامین شیر، این مسئولیت بر عهده شرکت دیگری نهاده شود.

دبیر کمیته ملی شیر وزارت آموزش‌وپرورش به سالم‌تر بودن شیر استریل اشاره کرد و افزود: عمده چالش در تامین شیر مدارس، تامین پاکت استریل است چرا که علیرغم ظرفیت تولید آن در کشور تنها ۲۰۰ میلیون پاکت تولید می‌شود. این در حالی است که برای تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز داریم. به واسطه تامین شیر مدارس، چند واحد لبنی که با ظرفیت کمتری کار می‌کردند به ظرفیت آنها اضافه شده و تولید پاکت نیز افزایش یافته است. به دلیل کمبود این پاکت‌ها در هفته‌های منتهی به عید به جای توزیع شیر در پاکت ۲۰۰ سی‌سی از پاکت یک لیتری استفاده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت بسیاری از واحد‌های کوچک و متوسط دام و طیور به چرخه تولید کشور
  • احیای پتروشیمی آبادان کلید خورد
  • سرمایه گذاری 10 میلیارد یورویی روسیه در خطوط شرقی
  • تخلیه و بارگیری بیش از ۲۴۷ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • سابقه ۱۴ ساله تولید مکمل‌های غذایی و دارویی در کشور/ نتیجه دستاوردها یک نگاه استراتژیک است
  • تهیه بیش از ۳۰۰ دارو از ۱۲۰۰ گیاه دارویی در کشور/ ارسال ۳۵۰ قلم داروی طبیعی به کمیسیون قیمت
  • رشد تهیه دارو از گیاهان دارویی در کشور